درویش: بُرد می‌خواهیم/ نتیجه دربی تاثیری در آینده یحیی ندارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بُرد تنها نتیجه‌ای است که در بازی امروز می‌خواهیم.

به گزارش ایرنا؛ رضا درویش در فاصله چند دقیقه به آغاز شهرآورد صدم پایتخت، اظهار داشت: فضا ایجاد شد تا هواداران بیشتری در ورزشگاه باشند و حتی در طبقه دوم نیز مستقر شوند.

وی گفت: فقط به برتری فکر می کنیم چون نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز در این بازی داریم. یکی از حساس‌ترین مسابقات قرن را در پیش داریم اما پرسپولیس تیمی آماده، سرحال و قبراق است. پرسپولیس آماده این مسابقه است و به دلیل اینکه به جز برد نتیجه‌ای برایمان کارساز نیست برای ۳ امتیاز به بازی آمده‌ایم. امیدوارم هواداران از یک بازی پرنشاط لذت ببرند.

درویش در پاسخ به سوالی در مورد جام حذفی نیز گفت: اکنون فقط دربی مهم است و پس از آن به بازی‌های بعدی فکر می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا برنده شدن یا باخت داربی و یا حتی نتیجه آخر فصل روی کار یحیی در این تیم تاثیر دارد یا خیر؟ گفت: یحیی مربی تیم است. همانطور که برد داریم نتایج دیگر هم ممکن است برای تیم اتفاق بیفتد. همه تیم‌های بزرگ دنیا یک شرایط دارند و گل محمدی سال بعد هم قرارداد دارد. قرار نیست نتیجه بازی برای حضور و عدم حضور مربی نقشی داشته باشد. تیم سرحال است و امیدواریم برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

این دیدار از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. استقلال با اختلاف یک امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و این مسئله حساسیت دربی را چند برابر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha