درویش: هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم/ این برد نوش جان هواداران

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و هیچ موقعیتی استقلال در طول ۹۰ دقیقه ندادیم.

به گزارش ایرنا؛ رضا درویش عصر یکشنبه در پایان شهرآورد پایتخت که با برتری ارزشمند یک بر صفر تیمش همراه شد، اظهار داشت: این بهترین هدیه‌ای بود که می‌شد در این روز خجسته به هواداران داد. قبل بازی به هواداران گفتم این تیم آماده پیروزی است و دیدید که موقعیتی هم به حریف ندادند. نوش جان هوادارانمان باشد که با همه سعی و تلاش می‌خواستند تیم را تشویق کنند.

وی افزود: بازیکنان ما خوشبختانه دنبال پاداش نیستند. وظیفه ماست که پاداش بدهیم. چند بازی اخیر را هم بردند، اما چون می‌دانستند موقعیت تیممان چگونه است و باید بدهی بدهیم، پاداش را ندادیم. اما یقینا برای این بازی پاداش ویژه گذاشته‌ایم.

درویش بیان کرد: دیدید فضای دور استادیوم باید به جهت تغییر ساعت بازی، باید نوع تبلیغاتش عوض می‌شد، چون آفتاب می‌خورد اما اینجا باز هم ایرانسل کمال همکاری را انجام داد و گفت عیبی ندارد و مهم این است که تیم تقویت شود.

مدیرعامل پرسپولیس، گفت: چند روز گذشته با استانداری و سازمان لیگ صحبت کردیم و شورای تامین با ما همکاری داشت. خوشبختانه تا آخرین لحظه سکوها اضافه شد.

وی در خصوص برگزاری مجمع باشگاه، عنوان کرد: ابقای من دست مجمع است و باید از آنها بپرسید. با ورود بورس همه چیز شفاف شده است.

شهرآورد صدم پایتخت با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت و این تیم با ۵۷ امتیاز صدرنشین و استقلال در امتیاز ۵۵ باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha