۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85091289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگیان در شُرُف بازنشستگی اصفهان به همکاری خود با آموزش و پرورش ادامه دهند

اصفهان- ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: با توجه به نیاز آموزش و پرورش استان به نیرو برای سال تحصیلی جدید، از فرهنگیان در شُرُف بازنشستگی استان درخواست می‌شود تا به همکاری خود با این دستگاه ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه کمیته راهبری توسعه منابع انسانی در اداره‌ کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد بازنشستگان این اداره کل در استان بیشتر از تمام سال‌های گذشته باشد به همین دلیل باید تکلیف ماندن یا نماندن نیروهایی در شُرُف بازنشستگی ما تا ۳۱ خرداد سالجاری مشخص شود.

وی اظهار داشت: همچنین باید فرایند سازماندهی نیروی انسانی تا ابتدای مرداد به سرانجام برسد تا برای شروع سال تحصیلی با مشکلی مواجه نشویم.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: یکی از ویژگی‌های استان اصفهان، مهاجرپذیری و جمعیت در حال تغییر آن است به همین دلیل تعداد دانش‌آموزان و فرهنگیان آن نیز ثابت نیست.

وی خاطرنشان کرد: از سویی هر سال شماری از فرهنگیان اصفهان بواسطه دریافت انتقالی به استان‌های دیگر می‌روند.

ابراهیمی ضمن تأکید بر اهمیت توجیه معاونان و کارشناس مسوولان آموزش ادارات نواحی و مناطق استان گفت: باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری جلسات آموزشی در دستور کار باشد تا اطلاعات لازم به همکاران منتقل شود.

وی بخشی از مشکلات صدور ابلاغ برای کارکنان آموزش و پرورش را صادر نشدن کُد واحد سازمانی آنها دانست و تصریح کرد: بازه زمانی مشخصی که برای دریافت کُد واحد آموزشی درنظر گرفته شده است حتما باید رعایت شود تا شاهد بروز چنین چالش‌هایی نباشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، هماهنگی با اداره کل نوسازی مدارس را ضروری دانست و تأکید کرد: اگر قرار است واحد آموزشی جدیدی وارد چرخه کار شود و جابه‌جایی فضای آموزشی رُخ دهد، این کار باید تا ۱۵ شهریور هر سال مشخص شود.

به گزارش ایرنا، جمعیت کنونی دانش‌آموزی استان اصفهان حدود یک‌ میلیون نفر است که در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی و زیر نظر حدود ۸۰ هزار معلم مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha