۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85091356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف ۲ پراید در تربت‌جام یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت

مشهد-ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی تربت جام گفت: برخورد ۲ خودروی سواری پراید در جاده تربت‌جام -سمیع آباد خراسان رضوی یک کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

سعید قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ترافیکی حوالی ساعت ۱۱ در جاده تربت جام _ سمیع آباد نرسیده به روستای رحمت آباد رخ داد و بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.
وی گفت: این حادثه در مجموع ۶ مصدوم داشت که متاسفانه یکی از مصدومین به علت شدت جراحات و صدمات وارده قبل از رسیدن اورژانس در صحنه حادثه فوت نمود و پنج مصدوم دیگر پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شدند.
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی تربت جام ادامه داد: متاسفانه آمار حوادث ترافیکی در ایام تعطیلات عید فطر در شهرستان تربت جام افزایش یافته به نحوی که حادثه جاده ای امروز دومین تصادف منجر به فوت از شروع تعطیلات عید فطر تاکنون بوده است.

۲ شهرستان مرزی تربت جام و صالح آباد به ترتیب در ۱۷۰ و ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع شده و در مجموع ۳۱۵ هزار نفر جمعیت این شهرستانها زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha