بیش از ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قصرشیرین کشف و توقیف شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۳۵ هزار و ۴۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایمان مرادی» افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در یک ماه گذشته و با کارهای اطلاعاتی موفق به کشف ۳۵ هزار و ۴۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان شدند.

وی اظهار کرد: در این رابطه ۹۳ دستگاه موتورسیکلت و ۴۸ دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

رییس پلیس قصرشیرین، از شهروندان خواست در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک به ویژه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، مراتب را از طریق تماس به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

عامل تیراندازی گیلانغرب در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری عامل تیراندازی این شهرستان در کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ" منصور محمدی" افزود: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در محله کمربندی گیلانغرب و متواری شدن عامل آن از صحنه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی در محله زیباشهر کرمانشاه که در منزل یکی از بستگان مخفی شده بود، شدند و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: ماموران انتظامی همچنین در بازرسی های انجام گرفته ۲ قبضه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۲ عدد فشنگ جنگی متعلق به عامل تیراندازی کشف و پس از تشکیل پرونده وی را به مراجع قضائی معرفی کردند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha