۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85091495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ خودروی حامل سوخت قاچاق در نهبندان و سربیشه متوقف شدند

بیرجند - ایرنا - ماموران انتظامی در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه ضمن کشف بیش از ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این ۲ شهرستان مرزی، ۵۴ دستگاه خودروی سوخت‌بر را توقیف کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سربیشه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی ۷۲ ساعت در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، ۴۳ دستگاه خودرو را توقیف کردند.

سرهنگ محمودرضا صالحی افزود: طرح ویژه مبارزه با قاچاق سوخت همچنین برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان سوخت به مدت ۷۲ ساعت در این شهرستان اجرایی شد.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای فرعی شهرستان سربیشه، ۴۳ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت را شناسایی و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در بازرسی از خودروها، ۳۱ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه ۴۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۱ هزار و ۵۲۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۱۱ هزار و ۵۲۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به ۶ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار ۱۱ هزار و ۵۲۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: در این خصوص ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پنج هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

سرهنگ عرب همچنین از کشف پنج هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به پنج دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار پنج هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: ماموران در این خصوص پنج دستگاه خودرو توقیف و پنج متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نهبندان و سربیشه از شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی در مجاورت کشور افغانستان هستند و جاده‌های این ۲ شهرستان از مسیرهای تردد به سمت استان سیستان و بلوچستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha