۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85091498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پخش «بی‌مرز با حجاب» و پشت صحنه «بچه زرنگ۲»

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
کد خبر: 85091498
پخش «بی‌مرز با حجاب» و پشت صحنه «بچه زرنگ۲»

تهران- ایرنا- با اتمام مجموعه درام داستانی «بچه زرنگ ۲»، پشت صحنه این مجموعه امشب روانه آنتن خواهد شد. «بی‌مرز با حجاب» نیز با محوریت دلایل اقبال حجاب در کشورهای دیگر از دوشنبه ۴ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش ایرنا از معاونت سیما، فصل دوم «بچه زرنگ» طی ۱۰ قسمت به معرفی ده شهید مدافع حرم مشهدی و افغانستانی پرداخت. نخستین قسمت این مجموعه از جمعه ۲۵ فروردین ساعت ۲۱:۱۰ روانه آنتن شده بود و آخرین قسمت آن، یکشنبه ۳ اردیبهشت از شبکه دو پخش شد.

در پشت صحنه این مجموعه که امشب تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد، تصاویری ناب از اتفاقات حین ساخت این مجموعه به نمایش درخواهد آمد.

پشت صحنه «بچه زرنگ ۲»، دوشنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۲۱:۱۰ روانه آنتن شبکه دو شده و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۴۵ بامداد، ۹:۵۰ صبح و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

نگاهی به تجربه زیسته بانوان مسلمان در سایر کشورها

«بی‌مرز با حجاب» با محوریت دلایل اقبال حجاب در کشورهای دیگر از دوشنبه ۴ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

پخش «بی‌مرز با حجاب» و پشت صحنه «بچه زرنگ۲»

این برنامه با هدف نشان دادن تلاش‌های خانواده‌ها و بانوان مسلمان کشورهای دیگر برای داشتن یک زندگی سالم و خداپسندانه، در دو فصل تهیه و تولید شده است که فصل اول آن سال ۹۸ در ۷۵ قسمت از شبکه دو پخش شده بود.

فصل دوم این برنامه نیز در ۱۰۵ قسمت تهیه و تولید شده که تاکنون ۶۸ قسمت آن پخش شده و ادامه قسمتهای آن از امشب ساعت ۱۹:۱۰ روانه آنتن می‌شود.

در ادامه این مجموعه، محورها و موضوعات مختلفی همچون جمعیت، ارائه الگوهای جدید اشتغال خانگی بانوان و دلایل اقبال به حجاب در کشورهای دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این برنامه به زبانهای اردو، ترکی، انگلیسی، عربی، بوسنیایی، کردی و... ترجمه و دوبله شده و به صورت همزمان از شبکه‌های برون‌مرزی نیز در حال پخش است.

برنامه «بی‌مرز با حجاب» کاری از گروه خانواده شبکه دو، به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و اجرای شیدا نیکوروین است که از دوشنبه ۴ اردیبهشت هرشب بجز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۱۹:۱۰ پخش شده و بازپخش آن نیز روز بعد ساعت ۲:۳۰ بامداد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha