نتیجه تساوی دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان عادلانه بود

اراک - ایرنا - سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: نتیجه تساوی برای دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان عادلانه بود و هر دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان افزود: این بازی به دلیل اینکه گلی نداشت، نمی تواند همه را راضی کند و از اینکه تماشاگران یک بازی بدون گل را تماشا کردند، عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: بازی تیم آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان، موقعیت های گل زیادی نداشت و در چند موقعیت این بازی نیز دروازبان‌ها خوب عمل کردند، می توان گفت یک بازی تاکتیکی و بسیار نزدیک بود و در نیمه نخست تیم ذوب آهن در زمینه مالکیت توپ بهتر عمل کرد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص تنها گل مردود ای بازی نیز گفت: این صحنه باید از سوی کارشناسان داوری بررسی شود و اگر داور به درستی پرچم زده باشد از تیم داور و کمک داور تشکر می کنم که عدالت را اجرا کردند.

تارتار افزود: تیم آلومینیوم اراک در نیمه نخست خوب عمل نکرد ولی در نیمه دوم شرایط این تیم بهتر شد و تیم ما را اذیت کردند، از سوی دیگر چندتا از بازیکنان تیم ذوب آهن نیز در نیمه دوم خسته شده بودند که با تعویض آنان تیم به بازی برگشت و بازی متعادل شد.

تیم‌های آلومینوم اراک و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha