۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85091999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح توانمندسازی ساکنان مناطق کم برخوردار البرز آغاز شد

کرج - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از اجرای طرح آموزشی توانمندسازی ساکنان مناطق کم برخوردار در این استان با حمایت سازمان امور اجتماعی وزارت کشور خبرداد.

"محمد جواد کاظمینی" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخی از تشکل های مردم نهاد، در حوزه های اجتماعی نیز اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز را در اجرای این طرح همراهی می کنند.

وی بیان کرد: توانمندسازی بانوان و افراد کم بضاعت اولویت اجرای طرح مذکور به شمار می رود .

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: مناطق کم برخوردار شهرستان های فردیس، چهارباغ و بخش هایی از شهرستان کرج جزو مناطق هدف اجرای این طرح بوده که با همکاری فرمانداری ها و مسوولان محلات و سمن ها نسبت به برگزاری کارگاه ها اقدام می شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا را برگزاری دوره های توانمندسازی برای خانواده های کم بضاعت عنوان کرد، گفت: طی هماهنگی های بعمل آمده، با شناسایی متکدیان و برگزاری دوره های آموزشی مهارت محور، قصد داریم این افراد و خانواده هایشان را در مسیر ایجاد درآمد پایدار قرار دهیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز در ادامه یادآورشد: سال گذشته هشت زمین ورزشی در مسکن مهر ماهدشت، شهرک ابریشم، نجم آباد، نصرآباد ، فرگاز فردیس، حصارک پایین ، حصار و اخترآباد توسط ستاد اجرایی حضرت امام (ره) احداث شده است.

کاظمینی تاکید کرد: امسال با برنامه ریزی و پیش بینی پروژه های زیرساختی در محلات کم برخوردار دربخش های مختلف از جمله درمانی و فرهنگی در تلاش هستیم تا این محلات را هرچه بیشتر در مسیر توسعه قرار دهیم .

وی تاکید کرد: افزایش رضایتمندی مردم، در اولویت طرح های اجتماعی استان البرز است و در این مسیر تلاش می شود با همراهی مسوولان و دستگاه های اجرایی مشکلات احصاشده در مناطق کم برخوردار با اجرای طرح های توسعه ای مرتفع شود .

در استان البرز ۶۶ محله کم برخوردار مورد هدف قرارگاه اجتماعی این استان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha