۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85092002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک پنج میلیارد ریالی خیرین ملایری به ایتام

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبر: 85092002
کمک پنج میلیارد ریالی خیرین ملایری به ایتام

همدان- ایرنا- مدیرعامل موسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر گفت: پنج میلیارد ریال سال گذشته با کمک خیران ملایری برای کمک و حمایت از خانواده‌های زیرپوشش توسط موسسه خیریه دارالایتام احمدیه هزینه شد.

«حاتم رضایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، جمع کل کمک‌های مردمی به موسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر طی سال گذشته را بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تمامی کمک‌های مردمی برای خانواده‌های زیرپوشش این موسسه هزینه می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر این یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال حاصل از سود فروشگاه موسسه خیریه دارالایتام احمدیه در سال گذشته بود که تمام این مبلغ برای خانوارها هزینه شد.

مدیرعامل موسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر ادامه داد: تمام هزینه‌های خانوارهای زیرپوشش این موسسه از محل فروشگاهی است که زیرمجموعه موسسه خیریه دارالایتام ایجاد شده و هیچ هزینه‌ای از محل خیرات مردم پرداخت نمی‌شود.

رضایی بیان کرد: پس از ۳۰ سال فعالیت امروز به این هدف بزرگ رسیدیم و تمامی هزینه‌ها از محل سود فروشگاه پرداخت می‌شود.

وی گفت: سال گذشته با کمک خیران بیش از ۹ تُن برنج، حدود سه تُن روغن، یک تُن گوشت، ۲ هزار پُرس غذای گرم، ۱۵۰ عدد مرغ و ۹۰۰ بسته مواد غذایی بهداشتی تهیه و بین خانواده‌های زیرپوشش این موسسه توزیع شد.

کمک پنج میلیارد ریالی خیرین ملایری به ایتام

مدیرعامل موسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر افزود: علاوه بر این ۲۰ میلیون تومان برای عیدی و ۸۰ بسته کامل نوشت‌افزار برای ایتام و فرزندان خانوارهای زیرپوشش این موسسه اهدا شد.

رضایی با بیان اینکه هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان، یک وعده افطاری برای خانواده‌های زیرپوشش این موسسه برپا می‌شود، یادآور شد: امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان یک وعده افطاری برپا که تمام هزینه‌های آن توسط ۲ نفر از خیران ملایری پرداخت شد.

وی خواستار کمک‌ها و حمایت‌های خیران و نیکوکاران ملایری برای کمک به موسسه خیریه دارلایتام احمدیه شد و ادامه داد: به عنوان یکی از اهداف بلندمدت این موسسه، در صدد احداث یک مرکز خیریه در آینده هستیم.

مدیرعامل موسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر احداث این مرکز خیریه را در راستای کمک به مددجویان دانست و بیان کرد: برای مرکز خیریه چند واحد در نظر گرفته شده که به صورت رایگان در اختیار مددجویان زیرپوشش و موسسه‌های خیریه قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا؛ موسسه خیریه دارالایتام احمدیه ملایر سال ۱۳۷۶ ثبت قانونی شد و در حال حاضر ۷۶ خانوار زیر چتر حمایتی این موسسه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha