رئیس کل دادگستری اردبیل: اطلاع‌رسانی از خدمات قضایی استان ناکافی است

اردبیل - ایرنا - رئیس کل دادگستری اردبیل اطلاع رسانی از عملکرد و خدمات دستگاه قضایی استان را ناکافی دانست و گفت: مردم از حجم خدمات طاقت‌فرسای این حوزه و اقدامات و دستاوردهای ارزشمند آن اطلاعات مناسبی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو روز سه‌شنبه در بازدید از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با ابراز خرسندی از عملکرد معاونت به ویژه در حوزه خانواده، بر ارتقای آگاهی‌های عمومی از عملکردها تاکید کرد.

وی خواستار اطلاع رسانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم شد و افزود: اطلاع‌رسانی از ارکان مهم و از اصول مسلم پیشگیری‌های فرهنگی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با اشاره به تلاش‌ها برای برگزاری کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و اعلام آمادگی تشکیلات قضایی استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد مهم، بر ضرورت ترویج و توسعه اقدامات فرهنگی در جامعه تاکید کرد.

او ادامه داد: فرهنگ، عامل مهمی در صیانت از جامعه و پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم است و متولیان فرهنگی باید با سنجش خروجی اقدامات خود نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع ضعف برنامه‌های فرهنگی همت لازم را داشته باشند و از اجرای برنامه‌های بدون خروجی و فاقد تاثیر که نوعی اتلاف وقت و هزینه و تحمیل خسارت است، خودداری کنند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و ادارات دادگستری در شهرستان‌های این استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha