۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85092129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استعفای شهردار سبزوار پذیرفته شد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85092129
استعفای شهردار سبزوار پذیرفته شد

سبزوار- ایرنا- شورای اسلامی شهر سبزوار روز سه‌شنبه با اکثریت آرای اعضا، استعفای شهردار این شهر را پذیرفت و با کناره‌گیری "موسی رجب‌زاده" از این سمت موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس شورای اسلامی سبزوار در نشست امروز این شورا اظهار داشت: رجب‌زاده، پس از حدود ۱۵ ماه که مسوولیت شهرداری سبزوار را برعهده داشت، هفته گذشته استعفای خود را به شورا تقدیم کرد که با موافقت اکثر اعضا پذیرفته شد.

امین الله مظلوم افزود: همچنین با تصویب شورای شهر، سیدعباس شبیری، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سبزوار، به عنوان سرپرست شهرداری سبزوار فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش ایرنا، شهردار سبزوار اواخر هفته گذشته با انتشار نامه‌ای خطاب به رییس شورای اسلامی شهر، از مسوولیت خود کناره گیری و دلیل این استعفا را "تشخیص اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر فراهم نبودن امکان ادامه خدمت خود" عنوان کرده بود.

موسی رجب زاده، آذرماه ۱۴۰۰ با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار به عنوان چهل و دومین شهردار سبزوار انتخاب شده بود.

شهر سه هزار و ۷۵۴ هکتاری سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی ۲۴۷ هزار نفر جمعیت دارد.

این شهر با معضل حاشیه‌نشینی مواجه است و ۸۰۰ هکتار از وسعت آن، سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه شهر است که این شهر رتبه دوم حاشیه‌نشینی را پس از مشهد در استان خراسان رضوی دارد.

۳۰ هزار نفر از جمعیت سبزوار در سکونتگاههای غیررسمی، که دور تا دور آن را فراگرفته است، سکونت دارند و محدوده شرق "کال عیدگاه"، بزرگترین کانون اسکان غیررسمی در شهر سبزوار هم از نظر جمعیت و هم از نظر وسعت محسوب می‌شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha