۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85092145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت اثر دانش‌آموزان خراسان جنوبی به جشنواره ملی مفاخر راه یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از مجموع ۱۵۰ اثر راه یافته به مرحله استانی جشنواره ملی مفاخر تعداد هشت اثر جواز رقابت در مرحله کشوری را به دست آوردند.

به گزارش ایرنا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد روز سه‌شنبه در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی در سال جاری افزود: مرحله کشوری و اختتامیه جشنواره ملی مفاخر در اردیبهشت ماه به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اعزام ۱۸۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی به مشهد مقدس در سال گذشته عنوان کرد: در دومین مرحله برگزاری این اردوها که اردیبهشت امسال انجام می‌شود، ۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی به مدت سه روز عازم مشهد می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان حاضر در این اروی زیارتی ضمن زیارت مرقد شریف امام مهربانی‌ها و مهمان سفره حضرت شدن از برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اردوگاه استفاده می‌کنند.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و عقیدتی به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی خبر داد و افزود: برگزاری جلسه استانی تقدیر و تشکر از مربیان فعال سازمان دانش‌آموزی یکی از این برنامه‌هاست.

سازمان دانش‌آموزی به منظور هویت‌بخشی و هویت‌سازی، جشنواره ملی مفاخر و مشاهیر به روایت دانش‌آموزان را برگزار می‌کند تا دانش‌آموزان علاقه‌مند، هر گونه آثار از مشاهیر منطقه خود را تهیه و ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha