مددی: هزینه‌هایی که بدمینتون‌بازان داشتند را پرداخت می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرپرست نایب رئیسی فدراسیون بدمینتون گفت: بدمینتون‌بازان به دلیل تغییر آیین‌نامه کنفدراسیون آسیا مشمول کمک هزینه اعزام به قاره کهن نشدند و قرار شد پس از بازگشت از دبی تمامی هزینه‌ها را به ملی‌پوشان پرداخت کنیم.

به گزارش ایرنا، در پی انتشار خبرهایی مبنی بر اعزام سه ملی‌پوش بدمینتون به مسابقات قهرمانی آسیا در امارات با هزینه شخصی، خبرنگار ایرنا به گفت وگو با فریبا مددی سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون بدمینتون پرداخت.

وی در این زمینه اظهار داشت: در آیین‌نامه اولیه مسابقات قهرمانی آسیا همواره هزینه‌های اسکان، تغذیه و بلیط بدمینتون‌بازان توسط کنفدراسیون آسیا پرداخت می‌شد اما در آیین نامه دوم این رقابت‌ها تغییراتی رخ داد و پرداخت هزینه‌ها توسط کنفدراسیون آسیا لغو شد. بعد از ثبت‌نام و در زمان اعزام به ما گفتند که هزینه اعزام را نمی‌دهیم ‌و بدمینتون‌بازان باید خودشان هزینه را متقبل شوند و بسیار تعجب کردیم.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون بدمینتون افزود: ما حتی اعتراض کردیم تا کمک هزینه را پرداخت کنند، اما این اتفاق نیفتاد و تنها ۱۰ میلیون تومان پول بلیط یکی از دختران را پرداخت کردیم. سه بدمینتون‌باز ایران با تور به امارات رفتند و از آنها خواستیم وقتی به ایران بازگشتند فاکتور هزینه‌های پرداختی خود در این مسابقات از اسکان، تغذیه و بلیط را در اختیار فدراسیون قرار دهند تا کل هزینه را به آنها پرداخت می‌کنیم.

وی درباره حضور در اجلاس سالیانه آسیا گفت: هنوز این اجلاس تشکیل نشده است و امکان دارد که من بروم اما محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در این اجلاس حضور دارد. هرچند قرار بود به عنوان سرپرست دختران در قهرمانی آسیا در کنار آنها باشم، اما این اتفاق نیفتاد.

مسابقات بدمینتون قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا از امروز (سه‌شنبه) در دبی آغاز شد و سه ملی‌پوش ایران تا دهم اردیبهشت ماه در این رقابت‌ها حضور دارند.

رومینا تاجیک، کیانا هاشمی و سالار بیات به دعوت بدمینتون آسیا و براساس رنکینگ جهانی به این مسابقات دعوت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha