۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85092197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل فراری در کمتر از ۷۲ ساعت در زنجان دستگیر شد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85092197
قاتل فراری در کمتر از ۷۲ ساعت در زنجان دستگیر شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "محمد علی آدینه لو " روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در زنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی و بررسی ها و تحقیقات اولیه و برابر اعلام ساکنان محل مشخص شد، فردی با ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح و عامل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال مصدوم به مراکز درمانی، تصریح کرد: با توجه به شدت جراحات وارده مصدوم در بیمارستان جان خود را از دست داد که بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی، متهم در کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش در حوالی شهرستان قزوین دستگیر شد.

سرهنگ آدینه لو گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به این جنایت، علت و انگیزه قتل، اختلافات شخصی با مقتول بوده است.

کشف خودرو سرقتی در کمتر از چهار ساعت در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف خودرو سرقتی پراید در کمتر از چهار ساعت خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ "داود مرسلی" گفت: در خصوص اعلام شکایت یک نفر مالباخته مبنی بر سرقت خودرو پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرک رجایی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان زنجان حین گشت زنی، خودرو سرقتی را در اتوبان ۲۲ بهمن مشاهده و متوقف کردند.

سرهنگ مرسلی گفت: پس از توقف خودرو راننده و سرنشین دستگیر و در تحقیقات پلیسی به سرقت خودرو پراید اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، بیان داشت: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان است و در این راه با جدیت و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

اجرای طرح زاجرات با کشف ۱۹ فقره سرقت در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در نتیجه اجرای طرح زاجرات(مقابله با اراذل و اوباش و سارقان)، ۱۹ فقره انواع سرقت کشف شد و ۱۰ سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ " محسن غنیمتی " بیان داشت: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف انواع سرقت گروهی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد و به انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی پرداختند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۱۰ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات پلیسی به انجام ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرقت های کشف شده شامل هشت فقره سرقت اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت اماکن عمومی، سه فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مغازه و سه دستگاه موتورسیکلت است که با شناسایی متهمان اموال مسروقه به مالباختگان استرداد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی ۱۰ متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کشف سوخت قاچاق در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده همچنین از توقیف ۲ دستگاه وانت نیسان و کشف چهار هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

غنیمتی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده، حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای ارتباطی به ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان تانکردار مشکوک شدند و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروها و در بازرسی از آنها، چهار هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز بود کشف شد و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha