سمنان هشتمین استان کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به عملکرد استان در تحقق نهضت ملی مسکن گفت: استان سمنان در نهضت ملی مسکن رتبه هشتم کشوری دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان در سالن اجتماعات یادگار امام(ره) افزود: به سرانجام رساندن طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان در اولویت کاری مسوولان مرتبط قرار بگیرد و تامین زیرساخت‌ها مانند آب، برق و گاز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه باشد.

وی تاکید کرد: اولویت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده و روستایی است و بانک‌های عامل و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی یادآور شد: چهار بانک عامل تا پایان اردیبهشت ماه موظف هستند ۵۰۰ وام نهضت ملی مسکن در استان سمنان پرداخت کنند.

استاندار سمنان اضافه کرد: گزارش درباره پیشرفت نهضت ملی مسکن به صورت دقیق و شهرستانی در شورای مسکن اطلاع‌رسانی شود.

هاشمی افزود: ‌کم آبی و روند پیری جمعیت ۲ چالش اساسی در استان سمنان است و اجرای طرح نهضت ملی مسکن با اولویت قانون حمایت از جوانی جمعیت مورد توجه است.

استاندار سمنان تاکید کرد: اولویت اصلی دولت سیزدهم بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که ضرورت دارد امور در این حوزه نیز در استان تسهیل و روند اجرایی احداث مسکن تسریع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حدود ۱۳ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط دریافت مسکن در استان سمنان، آورده اولیه را در طرح نهضت ملی مسکن واریز کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha