مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه: هیات‌های استانی موظف به حمایت از شهرستان‌ها هستند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همه هیات‌های ورزشی استانی موظف به کمک و حمایت همه جانبه از هیات‌های شهرستان‌ها در راستای توسعه ورزش هستند.

به گزارش ایرنا، «منوچهر حاتمی» روز سه‌شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان دالاهو که با حضور فرماندار و مسوولان این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: همگانی کردن امر ورزش و توسعه آن در میان آحاد مردم برای سلامت و نشاط جامعه ضرورت دارد و امیدواریم سایر دستگاه ها از جمله شهرداری هم در این راستا کمک حال ورزش باشند.

وی افزود: طی سال های گذشته اعتبارات کمی برای تعمیر و تجهیزات اماکن ورزشی شهرستان دالاهو در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیده شده است که انتظار می رود در سال جاری اعتبار خوبی در این زمینه تعیین تا برخی عقب ماندگی ها جبران شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآور شد: قهرمانان و الگوهای ورزشی خوبی در شهرستان دالاهو وجود دارد که در صورت حمایت از آنها می توانند موجب تشویق و ترغیب دیگر اقشار جامعه به ورزش شوند.

حاتمی اضافه کرد: در راستای گسترش و تعمیم ورزش در مناطق روستایی نیز پیش بینی شده است ۲ باب خانه ورزش روستایی جدید در شهرستان دالاهو امسال احداث شود تا روستاهای بیشتری تحت پوشش فعالیت های ورزشی قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه: هیات‌های استانی موظف به حمایت از شهرستان‌ها هستند

وی همچنین افزود: برای فعال نمودن رشته بسکتبال نیز تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی در آینده نزدیک در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت.

حاتمی با قدردانی از تلاش های نماینده این شهرستان در مجلس برای جذب اعتبارات عمرانی در حوزه ورزش ادامه داد: خوشبختانه در سایه این تلاش ها زمین فوتبال شهرستان دالاهو بصورت چمن مصنوعی تجهیز شده و آماده بهره برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: موضوع الگوسازی در ورزش باید در دستور کار هیات های ورزشی شهرستان ها قرار گیرد تا نونهالان، نوجوانان و جوانان با اعتماد به نفس و امید بیشتری به امر ورزش روی آورند.

وی گفت: این اداره کل نیز تلاش خواهد کرد از همه فعالیت های ورزشی و قهرمانان در حد توان حمایت کند.

به گزارش ایرنا، شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۰ هیات ورزشی فعال، سرانه فضاهای ورزشی ۱.۷ متر مربع، هزار و ۶۰ ورزشکار سازمان یافته و ۱۵ خانه ورزش روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha