۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85092314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شد

زنجان - ایرنا - "صمد یوسفی اصل" روز سه شنبه با رای اعضای هیأت نمایندگان به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان امروز در نخستین جلسه هیأت نمایندگان دوره هشتم اتاق که با محوریت انتخاب رئیس و اعضای هیأت رئیسه جدید برگزار شد، گفت: اتاق بازرگانی یک فرصت و ظرفیت ویژه در حوزه رشد اقتصادی در بخش های مختلف است.

مجید گلشنی گفت: امیدواریم در این دوره از ظرفیت های موجود و متعدد اتاق به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

گلشنی با اشاره به نقش مهم و ویژه کمیسیون ها و تشکل ها در اتاق بازرگانی زنجان، افزود: اتاق بازرگانی زنجان ظرفیتی برای رشد اقتصادی استان است و باید از این ظرفیت به نحو بهتر برای توسعه استان بهره برداری کرد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان در دوره هفتم نیز در این جلسه با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته طی چهار سال گذشته به مشکلاتی از قبیل شیوع ویروس کرونا و تحریم های بین المللی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با وجود همه مشکلات اقدامات موثری در تجارت استان زنجان و در حوزه رسالت های بخش خصوصی انجام شد.

علی یگانه فرد با بیان اینکه برنامه های اتاق بازرگانی زنجان در دوره چهار سال گذشته بر اساس تدوین برنامه سالانه پیگیری شد، تصریح کرد: بر همین اساس در بخش های مختلف و بر اساس هفت محور اصلی، رسالت های اتاق پیگیری و اجرا شد که امیدواریم در دوره هشتم نیز تحقق رسالت های بخش خصوصی به همین شکل پیگیری و عملیاتی شود.

در ادامه این جلسه با رای اعضای هیأت نمایندگان؛ صمد یوسفی اصل به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، علیرضا آدمی به عنوان نایب رئیس اول و محمدرضا کردلو به عنوان نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند.

همچنین حسین بازرگان به عنوان منشی هیأت رئیسه و علی شاهمرادی به عنوان خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند.

انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان ۲۰ اسفندماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور برگزار شد و منتخبان در چهار گروه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی با رای فعالان اقتصادی استان انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha