بخش مهمی از تحقق شعار "رونق تولید" بر عهده کارگران متعهد است+ فیلم

زنجان – ایرنا – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بخش عظیمی از تحقق شعار "رونق تولید" بر عهده کارگران متعهد است که با خلاقیت و تلاش بی وقفه زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم می‌کنند.

طیب جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته کار و کارگر، افزود: کارگران ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی کشور هستند و بدون حضور و مشارکت فعالانه آنها رسیدن به توسعه و شکوفایی اقتصادی میسر نخواهد شد.

وی اظهار کرد: کارگران همواره با وجود مسائل و مشکلات معیشتی در سنگر تولید زحمت کشیده اند و نقش قابل توجهی در موفقیت ها و اعتلای کشور ایفا می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه برنامه های مختلفی با مشارکت تشکل های کارگری و کارفرمایی و بسیج کارگری در استان برای بزرگداشت هفته کار و کارگر در نظر گرفته شده است، افزود: برگزاری جشن های کارگری در واحدهای تولیدی، نواختن زنگ تولید در برخی واحدها، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان و برگزاری یادواره شهدای کارگری از جمله این برنامه ها است.

این مسوول اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این برنامه ها برای پاسداشت جایگاه والای کارگران در سطح جامعه گام برداریم و برای پیگیری و حل مشکلات این قشر در حد توان خود اقدام کنیم.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر در ایران و روز نخست ماه می میلادی مصادف با ۱۱ اردیبهشت به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha