۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85092416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم اندیمشک هفتم اردیبهشت روزی تاریخی در دیدار با آیت الله رییسی رقم می زنند

اهواز – ایرنا - فرماندار اندیمشک با اشاره به دیدار مردمی آیت الله رییسی با مردم غیور این شهرستان در هفتم اردیبهشت جاری گفت: مردم ولایتمدار اندیمشک در این دیدار روزی تاریخی از دلدادگی به انقلاب را رقم می زنند.

پیمان جهانگیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: هفتم اردیبهشت ماه روزی تاریخی و ماندگار برای مردم اندیمشک خواهد بود که ضمن ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ این دیار با استقبال باشکوه از رییس جمهور، نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه نیز به بهره برداری می رسد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه بستر لازم برای استقبال باشکوه از رییس جمهور فراهم شده است، افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک که توسط رئیس جمهور در این سفر به بهره‌برداری می رسد یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی وحدت و انسجام را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و ادامه داد: امروز روز وحدت انسجام و برادری است و به طور قطع استقبال و حضور حداکثری مردم اندیمشک در دیدار مردمی با رئیس‌جمهور موجب مایوس کردن دشمن خواهد شد.


جهانگیری افزود: مردم ولایتمدار اندیمشک در آئین دیدار با رئیس جمهور یک روز بیاد ماندنی رقم خواهند زد و این سفر دستاوردهای گوناگون برای شهرستان خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، آیت الله ابراهیم رئیسی در آغاز دور دوم سفرهای استانی روز هفتم اردیبهشت به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت خود از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان می‌شود. رئیس جمهور روز پنجشنبه در سفر به اندیمشک ساعت ۱۱ صبح در محل مصلی جمعه با مردم این شهرستان دیدار می کند.

در سفر ۲ روزه رییس جمهور و هیات همراه به خوزستان افتتاحیه ها و دیدارهای متعددی با قشرهای مختلف مردم برنامه ریزی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha