نصب بیش از ۲ هزار دستگاه چراغ روشنائی هوشمند در معابر کلانشهر اهواز

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور کمک به زیبایی سازی مبلمان شهری و افزایش ضریب امنیت عمومی ۲ هزارو ۵۰۰ دستگاه کله چراغ روشنایی در کلانشهر اهواز نصب شد.

عبدالحمیدعباس شیاری سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، اظهارکرد: این تعداد دستگاه کله چراغ روشنایی LED طی ۱۲ فاز در معابر اصلی کلانشهر اهواز با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال نصب و آماده بهره برداری شد.

شیاری افزود: با توجه به شرایط آب و هوائی گرم منطقه و اهمیت استفاده از خنکی شب برای تفریح و سفرهای درون شهری، توجه به بهبودشبکه روشنایی معابر با حفظ پروتکل‌های زیست محیطی و زیباسازی مبلمان شهری همواره در دستور کار قراردارد.

وی خاطرنشان کرد: سیستم روشنائی انجام شده در ۱۲ فاز به پایان رسیده است که این پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان به پایان رسید.

مدیرعامل برق اهواز با اشاره سایر اقدامات در حال انجام و نتایج حاصله از اجرای این سیستم هوشمند گفت: یکی دیگر از پروژه های در حال انجام هوشمندسازی شبکه روشنایی معابر کلانشهر اهواز، راه اندازی سیستم فرمان پذیری و کنترل پذیری از راه دور و تنظیم شدت و میزان نور در زمان و مکانهای مختلف است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۲۰هزار مشترک و ۱۶۸ هزارو ۵۰۰ چراغ روشنایی معابر دارد.

به گزارش ایرنا هفتم و هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ رئیس جمهور به استان خوزستان سفر خواهد کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha