۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85092560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شاهین بوشهر برای بقا ۲ بازی سرنوشت‌ساز در پیش دارد

بوشهر-ایرنا- سرمربی شاهین تابان بوشهر گفت: این تیم برای بقا در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور ۲ فینال مهم و سرنوشت ساز در پیش دارد.

مهدی قنبری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شاهین با وجود داشتن بازیکنانی جوان مهارت و تجربه آنان در نیمه فصل نخست افزایش پیدا کرده و باید با تلاش خود پاسخگوی حمایت‌های بی‌دریغ هواداران باشند.

وی افزود: از مجموعه شاهین بوشهر اکنون ۱۵ بازیکن آن جوان و سه بازیکن نیز زیر ۲۳ سال هستند که با خودباوری و اعتماد به نفس لازم دست پیدا کردند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر تصریح کرد: این تیم در بازی آینده به مصاف شهرداری بندر عباس می‌‎رود که حریفل با توجه به قرارگرفتن در معرض خطر سقوط با تمام توان و داشته‌های خود پا به زمین مسابقه می‌گذارد.

وی در ارتباط با وضعیت مالی تیم فوتبال شاهین نیز گفت: به کمک برخی از دوستان، مردم و دلسوزان باشگاه شاهین میزان پرداختی به بازیکنان اکنون به ۵۰ درصد رسیده است.

قنبری اضافه کرد: با این حال بر خلاف انتظارها و نیاز تیم ما، رئیس هیات فوتبال استان تاکنون در تمرین و مسابقه‌های تیم فوتبال شاهین تابان حاضر نشده است.

وی گفت: در چند وقت اخیر تنها اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر سه میلیارد ریال به تیم فوتبال شاهین کمک کرده که از این میزان نیز با وجود نیاز مبرم شاهین، هیات فوتبال ۲ میلیارد ریال آن را به عنوان بدهی باشگاه شاهین برداشت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر افزود: این تیم بر ضرورت پرداخت مطالبات خود به هیات فوتبال واقف است ولی انتظار می‌رفت در چنین شرایطی هیات فوتبال در اندیشه دریافت مطالبات خود از شاهین نباشد.

وی گفت: به هر حال امیدواریم با بقا شاهین در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور شرایطی فراهم شود تا در سال آینده با جذب حامی مالی، شاهین با وضعیت مطلوب تری روانه مسابقات شود.

در روز گذشته تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر پس از برتری ۲ بر صفر برابر شهرداری نوشهر با ۲۳ امتیاز در رده دوازدهم گروه ب لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد که ۱۴ تیم در آن با هم رقابت می‌کنند.

این تیم در دو بازی پایانی خود به ترتیب به مصاف شهرداری بندرعباس به عنوان تیم واقع در معرض سقوط و داماش گیلان مدعی صعود می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha