۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85092622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس بسیج اساتید: دشمن با دوقطبی‌سازی، قصد جلوگیری از پیشرفت ایران را دارد

سبزوار- ایرنا- رییس‌ سازمان بسیج اساتید گفت: طرح موضوعات حاشیه‌ای برای ایجاد تفرقه و دوقطبی‌سازی کاذب از سوی دشمن به منظور جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مردانی عصر سه شنبه در نشست با جامعه دانشگاهیان سبزوار، افزود: امروز دشمن از جنگ نظامی علیه ملت ایران کاملا ناامید شده و با تغییر راهبرد، جنگ ترکیبی بسیار پیچیده ای را به راه انداخته است.

وی اظهار داشت: استادان دانشگاه در خط مقدم نبرد کنونی دشمن هستند و بر مبنای بیانات رهبر انقلاب، استادان فرماندهان و افسران جنگ نرم هستند که نقشی اساسی در خنثی سازی دسیسه های دشمنان دارند.

لزوم تشکیل کمیته های تخصصی در راستای تحقق شعار سال

رییس‌سازمان بسیج اساتید گفت: تشکیل کمیته های تخصصی در راستای تحقق شعار سال و احصای ظرفیت‌های علمی و قابلیت های پژوهشی موجود در سازمان بسیج اساتید ضرورت دارد.

مردانی افزود: باید از همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" که از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است، استفاده کرد و سازمان بسیج اساتید باید با ایجاد کمیته های تخصصی در سطح دانشگاه ها نقش خود را در این راستا ایفا کند.

وی همچنین تحقق تمدن‌سازی نوین اسلامی و رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را از جمله راهبردهای بسیج اساتید دانست و گفت: کمک به کارآمدی نظام حکمرانی، انسجام بخشی و اعتلای سازمانی و کمک به اعتلای آموزش عالی کشور از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج اساتید کشور است.

مردانی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر نظام در حوزه های علمی اظهار داشت: امروز وظیفه اساتید بسیجی و ارزشی دانشگاه ها، تشریح جایگاه رفیع علمی کشور در راستای جهاد تبیین، بیانیه گام دوم انقلاب و دغدغه های مقام معظم رهبری برای نسل جوان و امیدبخشی در مقابل هجمه های دشمنان انقلاب برای ایجاد یاس و ناامیدی در جوانان است.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید باید در خدمت دانشگاه و خود را ملتزم به دانشگاه بداند و در ماموریت ها و اولویت های آن میدان دار و پیشگام باشد، ادامه داد: سازمان بسیج اساتید با رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه، درصدد کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور است.

بیش از ۲۰ هزار دانشجو در ۱۴ واحد دانشگاهی شهرستان سبزوار تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha