حجت‌الاسلام قمی: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال کارهای نو و اثرگذار است

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در بخش فرهنگی به سمت کارهای نو و جدید رفته‌ایم تا در جامعه اثرگذار باشد و اقدامات فرهنگی باید متناسب با تحولات زمان برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمد قمی سه‌شنبه شب در دیدار با استاندار خراسان جنوبی افزود: در بعد فرهنگی باید همگی با همراهی و همفکری قدمی رو به جلو برداریم البته معیارهای فرهنگی در خراسان جنوبی به نسبت سایر استان‌ها خوب و مناسب است.

وی اظهار کرد: همان طور که اشاره شد باید متناسب با تحولات زمان، کارهای فرهنگی گیرا، جذاب، قوی و موثر برای جوانان و نوجوانان دنبال کنیم.

حجت الاسلام قمی عنوان کرد: با همفکری نیروهای مردمی به دنبال کارهای اثرگذار در اذهان جوانان و نوجوانان هستیم.

وی با اشاره به لزوم ایجاد دغدغه در زمینه مشکلات فرهنگی جامعه عنوان کرد: خلاقیت و نوآوری از اجزای طبیعت انسان است و زمانی حرف اثرگذار خواهد بود که با روش‌های نوین و روز باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه جشن تکلیف، در هزار و ۸۰۰ نقطه کشور این جشن را برگزار کردیم که شور و نشاط ایجاد شد.

ظرفیت‌های بالفعل شورای فرهنگ عمومی بالقوه شود

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی نگاه‌های بلند مبنایی و گفتمانی و مورد تایید مقام معظم رهبری وجود دارد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند که هر کجا میدان به جوان‌های انقلابی دادیم، شاهد پیشرفت و تحول هستیم و در مجموع کارها خوب پیش می‌رود و رضایت مردم را نیز در پی دارد.

وی عنوان کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی تحولات نو و خوبی در حال شکل گیری است و زحمت و تلاش اصلی سرود سلام فرمانده نیز از ابتکارات و اقدام خوب رئیس سازمان تبلیغات اسلامی است.

نماینده مردم چهار شهرستان خراسان جنوبی گفت: اگر به حوزه فرهنگ بی‌توجهی شود هرچه زیرساخت‌های مختلف را توسعه دهیم، موفقیتی به دست نخواهیم آورد.

وی بیان کرد: باید با همراهی همه متولیان تحولات خوبی در حوزه فرهنگ رخ دهد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه هم خطاب به رئیس سازمان تبیلغات اسلامی گفت: درخصوص فعالیت‌های شما در حوزه بین الملل آگاه هستیم که اقدامات خوب و موثر است.

سلمان اسحاقی افزود: با توجه استاندار خراسان جنوبی تمام طرح‌های عمرانی، صنعتی و معدنی استان پیوست فرهنگی دارد که این یک اقدام شایسته و مبارک در دولت سیزدهم در این منطقه است.

وی اظهار کرد: در گزارشی که به مقام معظم رهبری دادیم و در این گزارش به ظرفیت‌های اقتصادی، معادن و مرز استان اشاره کرده بودیم، ایشان فرمودند که خراسان جنوبی فرهنگ غنی دارد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در سطح کلان‌ کشور، ظرفیت‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به کار گرفته شود و استمرار برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی درخواست ما است.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت‌های بالفعل شورای فرهنگ عمومی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، تبدیل به بالقوه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha