اجرای ۳۱ برنامه همزمان با روز شهرکرد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبر: 85092735
اجرای ۳۱ برنامه همزمان با روز شهرکرد

شهرکرد- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با روز شهرکرد در ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۳۱ برنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماشاءالله ایزدی شامگاه سه‌شنبه عکس یکصد و هفتاد و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این برنامه‌ها از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسوولان در شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: وضعیت برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد و آغاز عملیات اجرایی زیرگذر یا روگذر بلوار آیت‌الله طالقانی به بلوار آیت‌الله کاشانی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری تعیین تکلیف شود.

اجرای ۳۱ برنامه همزمان با روز شهرکرد

ایزدی تصریح کرد: نقطه اتصال محله منظریه به میدان مادر میرآباد باید از لحاظ ترافیکی بررسی و اشکال آن در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شود.

وی یادآور شد: اجرایی شدن مصوبه‌های مربوط به شهرداری شهرکرد در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری می‌تواند روند توسعه پویا در مرکز استان را تسریع کند.

ایزدی اظهار داشت: درآمدزایی پایدار، کاهش ترافیک و اجرای طرح‌های مرتبط با توسعه شهری به‌طور جدی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد قرار گیرد.

رییس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اجرای طرح‌های توسعه شهری برای کاهش مشکلات ناشی از ترافیک شهری در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

اجرای ۳۱ برنامه همزمان با روز شهرکرد

محمدرضا بیاتی تاکید کرد: کلیات اجرایی ساخت طرح زیرگذر یا روگذر بلوار آیت‌الله طالقانی به بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد تصویب شده است.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha