۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۴۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85092825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۵۳ نفر از آموزش‌های همگانی هلال احمر زنجان بهره مند شدند

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۳۵۳ شهروند زنجانی در ماه مبارک رمضان از آموزش‌های همگانی هلال احمر در مساجد بهره مند شدند.

حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش‌های همگانی بنا بر افزایش حضور مردم در مساجد طی ماه مبارک رمضان قبل یا بعد از افطار با همکاری مربیان آموزشی در استان اراِئه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ماه، ۷۲ دوره آموزش همگانی با همکاری خانه های هلال مساجد در سطح شهرستان های استان و مناطق روستایی برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش همگانی در عنوان های آمادگی در برابر مخاطرات و کمک های اولیه با هدف ‌ارتقای‌ تاب ‌آوری‌ در جامعه و توانمندسازی اعضای ‌خانه‌های‌ هلال برگزار می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: نجات کودک در حال خفگی به دلیل گیر کردن شی یا غذا در گلو، اقدامات لازم در مواجهه با سوختگی، احیای قلبی و ریوی در مواقع ضرورت و اصول پناه‌گیری در زلزله و فرار در سیل از جمله آموزش‌های ارائه شده در این دوره ها است.

وی تاکید کرد: علاقه مندان به فراگیری آموزش های هلال احمر می توانند با مراجعه به شعب هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم، ایجرود و ماهنشان ثبت نام کنند و از آموزش های لازم بهره مند شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای شرکت ‌کنندگان در دوره های آموزشی هلال احمر گواهینامه معتبر صادر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha