۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبر: 85092868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یتیمان کرمان پنج هزار حامی جدید پیدا کردند

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبر: 85092868
یتیمان کرمان پنج هزار حامی جدید پیدا کردند

کرمان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون پنج هزار و ۳۱۹ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان جذب شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، ناصر عسکری‌نژاد با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۷۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند، گفت: ۷۲ هزار حامی خیر با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین از این ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۳۱۹ حامی جدید که امسال در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کردند حمایت از هفت هزار و ۸۱۶ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان و بیان کرد: با مشارکت خوب حامیان نیکوکار اینک فرزند یتیم بدون حامی در استان نداریم و با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و همچنین افزایش میانگین پرداختی حامیان نیز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کنند و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha