۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1112
کد خبر: 85092927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی و مدیریت التهابات بازار از دستاوردهای فاطمی امین است

تهران- ایرنا- رییس هیات مدیره صنعت تایر در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ساماندهی و مدیریت التهابات در بازارهای کالایی در بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی کشور از دستاوردهای وزیر فعلی صمت است.

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا عبدالمالکی» در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بدون شک عمر دولت سیزدهم در یکی از سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور در حال سپری شدن است و در طول یکسال و چند ماهی که از تشکیل این دولت می‌گذرد، شاهد بیشترین محدودیت‌ها و فشارهای بین المللی از سوی قدرت‌های غربی و با هدف فشار حداکثری بر پیکره اقتصادی کشور بوده‌ایم.

وی در این نامه افزوده است: در چنین شرایطی بسیار بدیهی خواهد بود که حوزه صنعت و تجارت کشور بیش از هر بخش دیگری تحت تاثیر این شرایط پیچیده و سخت قرار گیرد و بر همین اساس طبیعتا بیشترین مطالبات جامعه نیز از وزارت صنعت، معدن و تجارت شکل گرفته است.

عبدالمالکی در این نامه خاطرنشان کرده است: هرچند انتقادات مهمی متوجه عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۱۴ ماه گذشته در حوزه‌های مختلف بوده اما موفقیت‌های قابل توجه و تاثیرگذاری نیز در این شرایط سخت و پیچیده اقتصادی حاصل شده است که در صورت تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه بزرگ می‌تواند دستخوش بحران شود.

وی تصریح کرده است: ساماندهی و مدیریت التهابات در بازارهای کالایی در بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی کشور، از جمله دستاوردهای ارزشمندی بوده است که به اعتقاد این تشکل صنفی- تخصصی در زمان وزارت فاطمی امین محقق شده است.

رییس هیات مدیره صنعت تایر بیان کرده است: بعید به نظر می‌رسد که در چنین شرایطی استیضاح وزیر صمت تحول خاصی را در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور در پی داشته باشد و به اعتقاد این تشکل صنفی مطلوب است که وزارت صمت دغدغه‌های مجلس و فعالان اقتصادی کشور را در چارچوب نظارت کمیسیون‌های اقتصادی و صنعتی مجلس در یک برنامه زمانی مشخص مرتفع کند.

ساماندهی و مدیریت التهابات بازار از دستاوردهای فاطمی امین است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha