۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85093125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ میلیارد ریال اعتبار به هیات‌های ورزشی اردبیل اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در یک ماه اخیر به هیات‌های ورزشی فعال در این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، اکبر ورودی روز چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار با پیگیری‌های استاندار اردبیل از وزیر ورزش و جوانان تامین شده و به هیات‌های فعال ورزشی در تمامی شهرستان‌های استان اختصاص یافت.

وی یکی از مشکلات هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها را کمبود بودجه ذکر کرد و افزود: با اختصاص اعتبار تخصیصی مشکلات مالی هیات‌های ورزشی استان تا حدودی حل شده و امیدواریم با تداوم آن هیات‌های ورزشی بیش از پیش فعالیت کنند.

وی بیان کرد: حمایت از هیات‌های ورزشی فعال یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است و تلاش می‌شود در حد وسع از آنها حمایت‌ شود.

سرپرست کل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین با اشاره به محدویت‌های منابع مالی، اضافه کرد: هیات‌های ورزشی باید تلاش کنند تا با جذب حامی مالی مشکلات را حل کنند.

ورودی توسعه ورزش همگانی را یکی دیگر از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و ادامه داد: این به معنای بی‌توجهی به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیست ، برنامه‌ریزی‌های خوبی برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه انجام شده و در طول سال اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد، افزود: رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف مردم جامعه باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها خواهد شد.

۵۳ هیات ورزشی در استان اردبیل فعال بوده و بیشتر رشته‌های ورزشی در شهرستان های استان نیز هیات دارند. در این استان حدود ۶۰ هزار ورزشکار بیمه و سازماندهی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha