مشکلات کلان حوزه بهداشت و درمان خوزستان در مرکز چاره اندیشی می شود

اهواز - ایرنا - نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در دومین سفر رییس جمهور به خوزستان گفت: برخی از مشکلات مردم استان با کمک مسئولان استانی قابل حل شدن است و چاره اندیشی برای رفع مشکلات کلان حوزه بهداشت و درمان استان در مرکز انجام می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت به‌همراه هیات وزارتی و مسئولان دانشگاهی یک‌روز قبل از سفر رئیس جمهور با حضور در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کار خود را آغاز کردند.

دکتر علیرضا رحیم‌نیا، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت هدف از این سفر را آشنا شدن با مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف استان مطرح کرد.

وی با اشاره به حضور هیات‌های مختلف از وزارتخانه‌های گوناگون در استان به‌عنوان تسریع کنندگان امور اظهارکرد: تلاش می شود با هماهنگی که انجام شده به امورات مردم استان با سرعت رسیدگی شود.

دکتر محمدحسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز صبح امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در تالار شهدا، در جریان چگونگی رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.

قرار است در ۲ روز آینده در برنامه سفر هیات دولت به خوزستان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند پروژه درمانی به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha