تامین بیش از ۶۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به محور دالکی - کنارتخته

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از محل اعتبارات دومین سفر استانی رئیس جمهور در اسفندماه پارسال به این استان، ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت باند دوم محور ارتباطی دالکی - کنارتخته بعنوان دروازه ورودی استان بوشهر - فارس اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا محمد هادی رستمیان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه‌های راه‌سازی در دشتستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که در دور دوم سفر رئیس جمهور به بوشهر مصوب شد تسریع در احداث باند دوم محور دالکی - کنارتخته بود که عملیات اجرایی این پروژه با تامین اعتبار قطعات الف و ب آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه قبل از دولت سیزدهم با پیشرفت ۱۱ درصد تعطیل بود که با پیگیری استاندار بوشهر، و تامین اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به این استان ، در کمترین زمان ممکن، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این محور ، مسیر ۲۹ کیلومتری دالکی به کنارتخته به ۱۸ کیلومتر کاهش می‌یابد .

رستمیان عنوان کرد: ساخت باند دوم محور دالکی - کنارتخته باعث ایمنی آمد و شد خواهد شد.

وی یادآور شد: محور دالکی - کنارتخته مسیر اتصالی استانهای بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است.

رستمیان گفت: یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که بزرگراه دیر - بوشهر و خروجی دوم بوشهر از پروژه‌های مهم در اولویت برنامه های توسعه‌ای این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha