۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85093208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 افزایش صلح و سازش در دستور کار دادستانی زنجان قرارگرفت

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: در سال جاری افزایش صلح و سازش در مراجع انتظامی با جدیت در دستور کار قرار دارد و جزو برنامه‌های عملیاتی دادسرای عمومی و انقلاب زنجان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز عباسی روز چهارشنبه در جلسه مشترک قضایی و انتظامی زنجان که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با تقدیر از تلاش ها و اقدامات ارزشمند فرماندهی انتظامی استان و ضابطان در اجرای دستورهای قضایی، افزود: مجموعه انتظامی استان در سال گذشته اقدامات خوب و شاخصی داشت و باید از مراجع انتظامی از جمله پلیس فتا، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، امنیت اقتصادی و سایر مراجع بابت این اقدامات تشکر کنیم.

وی اضافه کرد: ما به منظور نظارت بر حسن انجام وظایف محوله و اجرای دستورهای مقامات قضایی هر ۲ ماه یکبار به صورت مستمر از کلانتری ها و مراجع انتظامی بازدید و پس از بررسی و ارزیابی اقدامات، مسائل و مشکلات موجود را جهت برطرف کردن مشکلات و تقویت امور یادآوری می کنیم.

این مسوول از تشکیل قرارگاه جلب در دادسرای عمومی و انقلاب زنجان خبر داد و گفت: اصرار ما بر استقرار قرارگاه های جلب در دادسراهای تمامی حوزه های قضائی است.

دادستان زنجان با تاکید بر اینکه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از برنامه های مشترک دادسرای زنجان و مراجع انتظامی استان است، خاطرنشان کرد: نگهداری این افراد در کمپ های ترک اعتیاد زنجان، برخورد با هنجارشکنان و جرائم مشهود در مراجع انتظامی با جدیت تمام در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت:رویکرد دادسراهای عمومی و انقلاب زنجان، حمایت قانونمند و قاطع از ضابطان است چون برای رسیدن به هدف مشترک خود باید با یکدیگر همکاری و هم افزایی داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha