آگاه‌سازی و اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم کار جهادی است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با قدردانی از فعالیت‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوزه اطلاع رسانی و آگاه‌سازی در خصوص خدمات نظام و دولت به مردم گفت: امروز آگاهی بخشی و انعکاس اقدامات از سوی رسانه‌ها یک کار جهادی و ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی افزود: خبرگزاری‌ها بویژه ایرنا با اطلاع رسانی درست، به موقع و دقیق اخبار به مردم در مقابل دروغ پراکنی رسانه‌های معاند، کار جهادی انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر جایگاه رسانه در جامعه بسیار مهم است و با استفاده از ظرفیت رسانه باید فضای عمومی مدیریت شود که اهمیت اطلاع رسانی را می‌رساند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: اطلاع رسانی درست از سوی رسانه‌های متعهد، قدم گذاشتن در مسیر جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت کار ایرنا در بیان اقدامات نهادهای مختلف خدمت رسان به مردم اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی هم باید در این خصوص پای‌ کار بیایند و خدمات خود را با استفاده از ظرفیت این رسانه به مخاطبان خود اطلاع رسانی کنند.

آگاه‌سازی و اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم کاری جهادی است

حجت الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: ارائه خدمات نهادهای مختلف توسط رسانه به مردم و اطلاع رسانی صحیح، به موقع، شفاف و گسترده در این خصوص مساله بسیار مهمی است که باید همگان بویژه مسوولان و مدیران اجرایی در این باره اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شبکه‌های معاند دروغ را تکثیر و با تکرار آن موجب می‌شوند برخی افراد آن را باور کنند، گفت: ما نیز باید با اطلاع رسانی اخبار صحیح و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، این امر را به صورت گسترده به سمع و نظر مردم برسانیم.

به گفته وی، یکی از اقداماتی که بویژه در حوزه اقتصادی باید اطلاع رسانی شود ارائه یارانه پنهان از سوی دولت برای هر فرد ایرانی است که می‌تواند در آگاه‌سازی مردم در این خصوص بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی یکی از وظایف رسانه‌ها تاکید بر اطلاع رسانی گسترده اخبار مثبت است که ایرنا در این باره، به خوبی عمل کرده و این اقدام ستودنی است.

آگاه‌سازی و اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم کاری جهادی است

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی هم در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این رسانه در استان در راستای اطلاع رسانی گسترده، آگاه‌سازی عمومی و بیان دستاوردها و اقدامات دولت و نظام در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

مجید سلیمانی ایرنا را رسانه رسمی و متعلق به حاکمیت نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: در دولت سیزدهم سیاست ایرنا بیان درست و شفاف عملکرد و خدمات ارائه شده به مردم است و در این راه نیازمند همراهی و همکاری مدیران و مسوولان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز رسانه مهمترین ابزار برای مقابله با جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی دشمن است، افزود: رسانه بازوی توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است تا از این طریق مردم را در جریان کارهای انجام شده و اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha