۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85093349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری دوگنبدان ۴۳ طرح عمران شهری در دست انجام دارد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85093349
شهرداری دوگنبدان ۴۳ طرح عمران شهری در دست انجام دارد

گچساران- ایرنا- شهردار دوگنبدان گفت: ۴۳ طرح عمران شهری در مناطق مختلف این شهر در دست اجراست که با انجام انان رفاه شهری متحول خواهد شد.

رضا قشقایی روز چهارشنبه در شورای اداری گچساران گفت: با مشارکت و حمایتهای دولتی هم اکنون بیش از ۱۱ طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۳۳۸ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهر دوگنبدان در دست اقدام است.

وی بیان کرد: این تعداد طرح عمران شهری شامل کانال حد فاصل مدرسه فراشبندی تا پل محلاتی، پل باغ فردوس، کانال باغ فردوس، پل بلوار اندیشه، کانال پاسداران و تکمیل کانال های دفع آب سطحی و ...است.

قشقایی ادامه داد: از این تعداد طرح ها پنج طرح عمران شهری در دست اجرا و عملیات اجرایی مابقی پروژه ها بزودی آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین مجوز شروع طرح ادامه کنارگذر حدفاصل خیابان ۹ دی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد از کمیته انطباق اخذ شده است.

قشقایی گفت: هم اکنون ۳۱ طرح عمران شهری از محل اعتبارات داخلی با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

نباید اقدامات دولت نادیده گرفته شود

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم اقدامات مناسبی در مناطق مختلف کشور از جمله محروم انجام داده نباید این اقدامات نادیده گرفته شود.

سید ناصر حسینی پور ابراز کرد: مدیران اجرایی نباید در ارائه خدمات به مردم کوتاهی کنند در غیر این صورت طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

تخصیص ۱۶۷ میلیارد ریال اعتبار عمران روستایی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران افزود: بیش از ۲۲۹ میلیارد ریال اعتبار استانی برای توسعه روستاهای گچساران در قالب طرح هادی در سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در نظر گرفته شد که از این میزان ۱۶۷ میلیارد ریال تاکنون تخصیص یافته است.

ر اغ پور عنوان کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۶۰ طرح عمرانی روستایی در این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد بیش از ۳۰ طرح با اعتباری بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال به بهربرداری رسید.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۳۰ طرح عمران روستایی با اعتباری ۱۳۱ میلیارد ریال در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت در این شهرستان در دست اجراست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاها و مناطق محروم گچساران در قالب طرح های مختلف از سال گذشته تاکنون در این شهرستان هزینه شد.

راغ پور افزود: این میزان اعتبار در قالب اجرای طرح‌های هادی، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت در روستاهای گچساران هزینه شد.

وی ابراز کرد: در یکسال گذشته ۱۴۴ هزار مترمربع بیس آسفالت، سخت چهار پارک محله‌ای، ساخت پنج دهنه پل، اجرای ۱۱ هزارمترمربع سنگ‌فرش و اجرای ۲ هزار متر طول جدول گذاری انجام شده است.

راغ پور به طرح نهضت ملی اشاره کرد و گفت: طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن در قالب فاز اول با پیشرفت ۷۰ درصد در دست اجراست.

وی ابراز کرد: همچنین عملیات اجرایی فاز دوم طرح نهضت ملی در قالب ۱۲۴ واحدی که از ابتدای امسال شروع شده است.

۲۹۸ میلیارد ریال طرح برق رسانی در گچساران در دست اجراست

رییس اداره برق گچساران گفت: ۱۶ پروژه در حوزه برق با اعتبار ۲۹۸ ریال هم اکنون در دست اجراست.

مهدی چرامی ابراز کرد: این طرح ها شامل اصلاح و تبدیل سیم به کابل هفده دستگاه فرهنگیان، تبدیل سیم به کابل شهرک مکانیک ها، روشنایی شهری، روشنایی روستایی، اصلاح و توسعه فیدر دومداره امامزاده جعفر، اصلاح و توسعه ایستگاه ساران تا فلکه نرگسی است.
وی تصریح کرد: اصلاح و بهینه‌سازی برق روستای باباکلان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.

مشکل فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران برطرف نشد

رییس شبکه بهداشت و در مان گچساران گفت: مشکل فاضلاب بیمارستان شهید رجایی به علت تغییرات در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان تاکنون برطرف نشده است.

سید طاهر حسینی ابراز کرد: پایگاه فرهنگیان و پایگاه شهید محلاتی هر کدام با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در دست اجراست که تا یک ماه اینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: بیمارستان سوانح سوختگی گچساران در قالب هشت تخت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار با پیشرفت ۶۰ درصد در حال اجراست.

حسینی با اشاره به طرح های در دست اجرا ی بخش بهداشت گچساران گفت: مرکز خیرآباد ده‌جلیل با ۶۰ درصد پیشرفت، مرکز بهورزی با ۶۰ درصد پیشرفت، مرکز روستای بن‌پیر با پیشرفت ۱۰۰ درصدی و کلینیک دندانپزشکی دولتی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در دست اجراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha