۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85093480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایلام جزو سه استان برتر کشور در کاهش تصادفات جاده‌ای است

ایلام - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ایلام جزو سه استان برتر کشور در زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای طی ایام نوروز ۱۴۰۲ بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز چهارشنبه نشست ویدئو کنفرانس کمیسیون ایمنی راه های کشور به ریاست معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، نقش کمیسیون ایمنی راه‌ها در رشد، توسعه و سلامت مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی از خروجی‌های این کمیسیون قرار گرفتن نام ایلام در بین سه استان‌های کاهش تصادفات جاده‌ای است.

وی اقدامات جهادی مدیران و ابتکار عمل در شورای راهبردی تصادفات استان در ایام نوروز را بی‌نظیر عنوان کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این برنامه‌ها در طول سال نیز تداوم داشته باشند.

معاون استاندار ایلام، خواستار برنامه‌ریزی اعضای کمیسیون در طول سال شد و تاکید کرد: راهداری استان باید نسبت به شناسایی دقیق نقاط حادثه‌خیز استان اقدام و برای اقداماتی نظیر حذف، آرام‌سازی و آشکارسازی این نقاط برنامه‌ریزی کند.

هژبری با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که در سه سال آینده کل مسیرهای استان هوشمندسازی شود، گفت: هوشمندسازی کنترل مسیرهای استان باید فعال‌تر از گذشته عمل شده و در تمام نقاط مورد نیاز دوربین نصب شود.

وی اقدام صحیح در زمان و مکان مناسب را در خلق نتایج بزرگ موثر دانست و تاکید کرد: فرهنگ‌سازی و نظارت بیشترین تاثیر را در کاهش تصادفات و حوادث دارند و با این نگاه نیاز است فعالیت کارگروه رسانه‌ای کاهش تصادفات در طول سال تداوم یابد.

معاون عمرانی استاندار ایلام اضافه کرد: مناطقی که تاسیسات، خطوط انتقال و امکانات دستگاه‌های خدمات‌رسان، مانع از انجام فعالیت‌های عمرانی می‌شوند، باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha