۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 85093515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری اردبیل معارفه شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85093515
فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری اردبیل معارفه شد

اردبیل-ایرنا- آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان، فرمانده یگان حفاظت قوه قضائیه و جمعی از پرسنل یگان حفاظت برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا باقریان مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در این مراسم با اشاره به نقش و رسالت خطیر یگان حفاظت در تامین و حفظ امنیت در دادگستری گفت: احقاق حق و عدالت و رسیدگی دقیق به پرونده‌ها در گرو ایجاد محیطی امن و آرام برای قضات و کارمندان دادگستری است که این مهم با پشتکار و تلاش نیروهای یگان بیش از پیش تحقق می‌یابد.

وی کسب رضایتمندی عمومی مردم و تکریم ارباب رجوع را از مهم ترین رویکردهای دادگستری استان عنوان کرد و گفت: یگان حفاظت دادگستری استان تمام تلاش خود را بکار می بندد تا از بدو ورود مراجعه کنندگان به دادگستری در اجرای این رویکرد مهم نتایج قابل قبولی داشته باشد.

فرمانده یگان حفاظت قوه قضائیه با قدردانی از یگان حفاظت دادگستری استان گفت: آرامش و امنیت پایدار نعمتی است که در سایه توجهات ولی عصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش نیروهای فداکار و از جان گذشته در کشور محقق شده است.

وی با یادآوری اهداف یگان حفاظت گفت: یگان حفاظت قوه قضائیه از سال ۱۳۹۲ تشکیل شده و از حیث موفقیت در انجام رسالت‌های خود از یگان‌های برتر کشور است که توانسته است علیرغم کمبود نیروی انسانی و تجهیزات به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی همچنین با اشاره به برخی از اقدامات یگان از جمله کشفیات یگان در ورودی اماکن قضایی اظهار کرد: یگان حفاظت دادگستری استان در انجام ماموریت‌های خود بسیار دقیق و منظم است و با کسانی که بخواهند موجب برهم خوردن امنیت محاکم قضایی شوند، مطابق با قانون قاطعانه برخورد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت قوه قضائیه در پایان از رئیس کل دادگستری استان بخاطر حمایت از یگان در حوزه‌های مختلف اعم از حمایت از اقدامات قانونی یگان در تامین نیرو و حفظ امنیت و نیز مساعدت در تجهیز یگان به امکانات لازم قدردانی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان هم از تلاش‌های ایثارگرانه نیروهای یگان حفاظت قدردانی کرد و گفت: سند تحول قضایی بعنوان یک سند متعالی مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه، محور اقدام و عمل دستگاه قضایی است و با توجه به تاکیدات این سند بر مقوله پیشگیری دادگستری استان هم تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف یگان صیانت از کارکنان دادگستری اعم از قضات و کارمند است گفت: برخورد قهری با کسانی که امنیت و سلامت دستگاه قضایی را نشانه گرفته و سعی دارند چهره آن را خدشه دار نمایند ضروری است ، در عین حال اجرای به موقع و صحیح برنامه‌های پیشگیری از بروز بسیاری از اتفاقات ناخوشایند احتمالی جلوگیری می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان بر لزوم بهره مندی از فناوری‌ها در حوزه های مختلف خدمت رسانی از جمله در تامین امنیت و حفاظت تاکید کرد.

در پایان این نشست با قدردانی از زحمات سرهنگ علیپور فرمانده سابق فرمانده یگان حفاظت دادگستری استان، سرهنگ حسین نظافت بعنوان فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری استان منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha