میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی در خوزستان شروع به کار کرد

اهواز - ایرنا - میز ارتباطات مردمی دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در خوزستان در آستانه دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان روز چهارشنبه در هنرستان فنی آمنه اهواز شروع به کار کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی میز ارتباطات مردمی زیرمجموعه وزارت اقتصادی و دارایی متشکل از مدیران ارشد بانک‌ها ، گمرکات ، اداره‌های کل امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی، بانک‌های دولتی، بورس، اموال تملیکی و بیمه ایران در خوزستان با حضور و نظارت معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تا اواخر وقت روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم استان است.

رییس شورای هماهنگی بانکهای خوزستان در آیین گشایش این مرکز گفت: بانکهای دولتی خوزستان درخواست متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاری در خوزستان را سامانه ثبت خواهند کرد تا پس از جمع‌بندی به اطلاع هیات دولت و رییس جمهور برسد.

احمد بهکار مرامی افزود: عمده درخواست‌های مردمی در این مرکز، دریافت وام‌های قرض‌الحسنه و فرزندآوری و گره گشایی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه است.

وی گفت: چنانچه دولت در دور دوم سفر استانی به خوزستان، اعتبارات تکلیفی در اختیار بانک‌ها قرار دهد امکان پرداخت سریع این تسهیلات به مردم فراهم خواهد شد.

ناظر گمرکات خوزستان نیز در محل میز پاسخگویی ستاد نظارت گمرکات خوزستان گفت: در این سفر پیشنهاد شده بخشی از درآمد سالانه ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی گمرکات خوزستان برای توسعه زیرساخت های استان هزینه شود.

بهروز قره‌بیگی افزود: گمرکات خوزستان در مرکز ارتباطات مردمی زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی، آماده دریافت خواسته‌ها و مطالبات مردم خوزستان خواهد بود.

آیت‌الله رییسی به همراه 11 وزیر و پنج معاون رییس جمهور در قالب دور دوم سفر استانی روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت به خوزستان سفر می‌کنند.

در این سفر ده‌ها طرح عمرانی و زیربنایی در خوزستان با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha