۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85093624
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی + فیلم

تهران – ایرنا – وزیر تندرو و نژاد پرست کابینه رژیم صهیونیستی در ادامه برنامه های تجاوزگرانه خود به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن یورش برد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در ادامه اقدامات تحریک آمیز مسئولان و شهرک نشینان صهیونیست با یورش به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری، به هتک حرمت این مکان مقدس اقدام کرد.

اقدامات اهانت آمیز و هتک حرمت اماکن مقدس از روز سه شنبه به مناسبت سالروز اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها آغاز شده است.

وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین این اقدام وزیر تندرو صهیونیست را هتک آشکار حرمت مکان های مقدس و عبادتگاه های مسلمانان دانست.

شیخ حاتم البکری گفت: نظامیان اشغالگر و شهرک نشین های صهیونیست برای هتک حرمت مکان های مقدس تقسیم کار کرده اند و اجازه ورود پرچم اشغالگران به مسجد و رقص آزادانه شهرک نشین ها در داخل و خارج آن و آتش بازی و ترقه بازی روی پشت بام و در صحن های مسجد تلاشی از سوی صهیونیست ها برای تسلط بر مسجد ابراهیمی و مناطق اطراف آن و تبدیل آن به یک مکان یهودی است.

وی اضافه کرد: این اقدامات اشغالگران، هتک حرمت این مسجد و نقض وقفی بودن و مالکیت اسلامی آن است.

البکری افزود: مسجد ابراهیمی مکان مقدس ویژه مسلمانان است و هیچ طرف دیگری حق عبادت در آن را ندارد و باید به صورت جدی و از طریق حضور گسترده مسلمانان، از اقدام تجاوزگرانه صهیونیست ها جلوگیری شود.

وزیر اوقاف فلسطین از نهادهای حقوق بشری بین المللی خواست تا از تجاوز بیشتر اشغالگران به اماکن دینی و مقدس مسلمانان در سایه وجود کابینه فاشیستی و نژادپرست صهیونیست ها جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha