۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 85093646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از اختلاف زناشویی که به قتل منجر شد تا دستگیری عامل تیراندازی در فارس

شیراز-ایرنا-مسئولان انتظامی استان فارس از دستگیری مردی میانسال که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود و همچنین عامل تیراندازی در شهرستان کوار این استان خبر دادند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا چهارشنبه از دستگیری مردی میانسال خبر داد که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود.

سرهنگ محمد رضایی افزود: در پی گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک زنی میانسال در منزل مسکونی اش در یکی از محله های شهر فسا، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: صحنه فوت در ظاهر نشان از گازگرفتگی متوفی داشت که با بررسی های تخصصی کارآگاهان، احتمال قتل عمد قوت گرفت و با تحقیقات تکمیلی، انگشت اتهام به سوی همسر متوفی که با یکدیگر سابقه درگیری و اختلاف داشتند، نشانه رفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فسا از اقدامات فنی پلیس جهت شناسایی محل اختفا خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه "زرجان"، موفق شدند متهم را پس از سه روز در اطراف شهر فسا دستگیر کنند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه مرد میانسال به قتل همسرش به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرد، افزود: با کسب مهارت های زندگی و سعی در حل و فصل اختلافات با وساطت بستگان معتمد و یا مراجعه به مشاور خانواده، می توان از بروز موارد تاسف بار مشابه جلوگیری کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

دستگیری عامل تیراندازی در کوار

فرمانده انتظامی شهرستان نیز کوار از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحمان هاشمی اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه ساچمه زنی به سمت اماکن خصوصی توسط فردی ناشناس در سطح شهرستان کوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی منسجم وی را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه فرد دستگیر شده علت و انگیزه تیراندازی را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: پلیس و دستگاه قضایی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

کوار در فاصله حدود ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha