سمیعی:‌ مطالبات یامگا به‌زودی پرداخت می‌شود/ تحریم‌ها باعث تاخیر در واریز طلب پادوانی است

تهران- ایرنا- سخنگوی باشگاه استقلال درباره مطالبات ستاره فرانسوی فعلی و مدافع برزیلی سابق تیم فوتبال این باشگاه، توضیحاتی را ارائه کرد.

فرشید سمیعی معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی و باشگاه شباب الاهلی امارات اظهار داشت:‌ همانطور که پیش از این و از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام شد مطالبات استراماچونی و سایر طلبکاران خارجی پرداخت شد که پس از دریافت تاییدیه پرداخت، دیروز این موضوع به فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) اعلام شد.

وی افزود: قرار بود مطالبات لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی سابق استقلال را از طریق هموطن او که شاغل در ایران است، به دستش برسانیم که این موضوع با مخالفت او روبه‌رو شد اما درتلاش هستیم با هماهنگی وزارت امور خارجه و سایر نهادهای ذی‌ربط این پول را در برزیل به پادوانی تحویل دهیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اضافه کرد: به هر حال طول کشیدن پرداخت پول پادوانی به خاطر تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بوده، البته مشکل دیگری که بر سر راه پرداخت پول وی وجود داشت مربوط به بانک اعلامی او بود که در کشور برزیل مستقر است. این مسائل باعث شد تا در مسیر انتقال پول این بازیکن اختلال ایجاد شود اما همانطور که گفتم با هماهنگی وزارت امور خارجه و سایر نهادها این مسایل برطرف می‌شود.

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد: درباره کوین یامگا، هافبک فرانسوی استقلال باید گفت که مشکل او به گذشته بر می‌گردد. مدت‌ها قبل مبالغی باید به او پرداخت می‌شد که این کار صورت نگرفت و در حال حاضر باشگاه استقلال باید به صورت یک‌جا مطالبات این بازیکن را که در فصل جاری از نفرات تاثیرگذار و کلیدی بوده را پرداخت کند.

وی افزود: باشگاه استقلال در تلاش است تا در سریع‌ترین زمان ممکن مطالبات این بازیکن را پرداخت کند تا مشکلی ایجاد نشود. یامگا علاوه بر اینکه فوتبالیست خوبی است از نظر اخلاقی هم شخصیت برجسته‌ای دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha