۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85093867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین خبرهای انتظامی چهارمحال و بختیاری

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳
کد خبر: 85093867
مهمترین خبرهای انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا - دستگیری قاتل در شهرکرد و کشف کالای قاچاق از مهمترین اخبار حوزه انتظامی چهارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه ششم اردیبهشت است.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: در پی وقوع ۲ فقره قتل ۲ نفر مونث در یکی از شهرهای تابعه شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کوروش بهرامی افزود: ماموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش لاران با بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم، قاتل که از بستگان سببی مقتولان است را بلافاصله شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: قاتل در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی بدلیل اختلافات قبلی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرکرد ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل انتظامی قضایی تحویل پلیس آگاهی داده شد.

لوازم جانبی موبایل در شهرستان خانمیرزا کشف شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف لوازم جانبی موبایل به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال در شهرستان خانمیرزا خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خانمیرزا در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در محور خانمیرزا به بروجن به یک دستگاه خودرو سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده پنج هزار و ۳۱۰ رشته کابل شارژ تلفن همراه، ۲ هزار و ۹۷۰ عدد هندزفری، یک هزار و ۴۳۱ عدد شارژر تلفن همراه، ۱۵۰ بسته کاپوچینو و ۲۷۵ قوطی نوشیدنی خارجی کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه محموله کشف شده از استان‌های جنوبی به مقصد غرب کشور بارگیری شده بود، ادامه داد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha