۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85093874
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جسد گردشگر ۵۲ ساله در ارتفاعات آتشگاه لردگان پیدا شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبر: 85093874
جسد گردشگر ۵۲ ساله در ارتفاعات آتشگاه لردگان پیدا شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از پیدا شدن جسد گردشگر ۵۲ ساله ساکن خمینی شهر اصفهان در آبشار آتشگاه لردگان خبر داد و گفت: جسد این فرد پس از پنج روز جست وجو پیدا شد.

مسعود مثنوی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این فرد با نام «یوسف شاه مرادی» پنج روز پیش به همراه خانواده وارد منطقه گردشگری آبشار لردگان شده و بدون اطلاع ایشان به سمت ارتفاعات حرکت می‌کند و به محل اسکان خود باز نمی‌گردد.

وی افزود: خانواده این فرد روز بعد مفقود شدن او را به نیروهای امدادی هلال احمر اعلام و امدادگران به منطقه اعزام و جست وجو برای یافتن این فرد را بلافاصله آغاز می‌کنند.

مثنوی از اعزام هشت تیم امداد و نجات کوهستان و یک تیم آنست با همراهی نیروهای محلی به محل حادثه خبر داد و گفت: جسد این فرد امروز در بالای آبشار سوم آتشگاه پیدا شد و از ارتفاع ۲۰ متری در کوهستان‌های اطراف منطقه گردشگری آتشگاه منتقل و در پایین دامنه کوه به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: صعود به نقاط مرتفع نیاز به آشنایی کامل به منطقه دارد و کسانی که قصد صعود به این مناطق را دارند قبل از هرچیز باید نسبت به همراه داشتن تجهیزات کامل از سلامت خود اطمینان داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.

مثنوی همچنین از غرق شدن دختر بچه هفت ساله سردشتی در یکی از رودخانه‌های سردشت لردگان خبر داد و گفت: پیکر نیمه جان این دختر هفت ساله توسط جوامع محلی از رودخانه بیرون و به امدادگران این جمعیت تحویل داده شد.

به گفته وی، عملیات احیا توسط امدادگران هلال احمر و اورژانس برای او انجام و به بیمارستان منتقل شد اما در بیمارستان فوت کرد.

۲ تیم امدادی هلال احمر به منطقه غار یخی کوهرنگ برای جست و جو چهار نفر اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اطلاع رسانی در زمینه گم شدن چهار گردشگر در غار یخی کوهرنگ گفت: ۲ تیم امدادی و کوهستان برای جست وجو و امدادرسانی به این افراد به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: این چهار نفر روز گذشته به غار یخی رفتند و هنوز از این افراد اطلاعی در دست نیست و جست وجو برای پیدا کردن این افراد توسط تیم‌های امدادی و جوامع محلی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام اورژانس چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز امسال ۶ نفر در رودخانه‌های این استان غرق شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha