۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85093981
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سیستان و بلوچستان از آغاز فراخوان رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در این استان خبر داد و گفت که علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا ۱۵اردیبهشت به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، زهرا ابراهیمی روز پنجشنبه در نشست شورای اندیشه ورزی ذیل ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه محورهای این رویداد در زمینه رشد ازدواج و فرزندآوری است اظهار کرد: این رویداد در هفت حوزه اثرگذار برای تحقق قانون جوانی جمعیت انتخاب و به مرحله کشوری این رویداد نیز معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای، سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسه های خصوصی، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی و مدیران در ترویج ازدواج و فرزندآوری می‌توانند اقدام های خود را اعلام و ارایه کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت:مساله جمعیت از جمله مسائلی است که با اولویت و فوریت در دستورکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و به منظور کمک به تسریع آن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغ شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۳ سیاست‌های کلی جمعیت را ابلاغ فرمودند و از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته ملی جوانی جمعیت نامگذاری شده که هر ساله در این ایام جایزه ملی جوانی جمعیت به افراد فعال شاخص در این حوزه اهداء خواهد شد.

ابراهیمی تاکید کرد: با تدابیر ویژه‌ای که اندیشیده شده در نظر داریم مراسم هفته ملی جوانی جمعیت را با همراهی دستگاه‌های متولی، هرچه باشکوه‌تر نسبت به سالهای گذشته، به صورت ضابطه‌مند و با ساختاری خاص برگزار و این جایزه را طبق یک دستورالعمل مشخص به افراد واجد شرایط اهدا کنیم.

وی گفت: برای این رویداد ملی شعارهایی بصورت روز شمار مشخص شده، شعار امسال هفته جمعیت تحت عنوان "سهم من از جوانی ایران" تعیین شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری برنامه‌های هفته جوانی جمعیت، انتقال تجربیات موفق خانواده‌ها در زمینه فرزندآوری با محوریت ترویج ازدواج آسان و رشد فرزندآوری عنوان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این رویداد در هفت بخش در قالب ۲ بخش مدیران و دستگاه‌های حاکمیتی و پنج بخش مردمی از جمله رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، مؤسسات و شرکت‌های خصوصی، نخبگان و خانواده با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این رویداد۳۰ اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی جمعیت معرفی می‌شوند، خاطر نشان کرد: افرادیکه با اقدامات اثرگذار در پیشبرد این قانون نقش‌آفرین بوده‌اند می‌توانندآثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ماه از طریق لینک https://form.avalform.com/view.php?id=۴۵۴۲۰۵۲۴ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۱۱۲۷۳۲۱- ۰۵۴- دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان تماس گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha