۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85094054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت  امام جمعه کاشان  به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی با ارسال پیامی این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی امام جمعه سابق کاشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام «خامنه‌ای دام ظله العالی روحی فداه»

سلام؛ علیکم و رحمة الله
شهادت آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده سابق حضرتعالی در منطقه کاشان و استان سیستان و بلوچستان را از صمیم قلب به محضرتان تسلیت عرض می‌کنم.
برای سه دهه خدمات ایشان در سنگر امامت جمعه و تبلیغ رسالات الله و تقریب بین المذاهب و اعتلاء حوزه و دانشگاه، مدال پرافتخار «دوره پرتلاش و موفق» و تشکر از مجاهدت‌ها و خدمات شایسته » موجب مباهات است.
به نمایندگی از مردم انقلابی و شهید پرور منطقه کاشان این مصیبت سنگین را به محضر نورانی حضرتعالی و همه علاقمندان به ایشان و خانواده مکرم و داغدارشان تسلیت عرض می‌کنم و طلب سکینه و آرامش دارم و برای روح آن عالم مجاهد غفران و رضوان الهی خواستارم.
امید که با امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر همنشین باشند و مشمول دعای خیر روح عالم هستی امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و روحی فداه قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سلیمانی روز گذشته (ششم اردیبهشت) در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت. ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجوئی نیروهای امنیتی قرار گرفت.

عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha