دستگاه‌هایی اجرایی بوشهر برای تحقق تفاهم‌نامه‌های سفر رئیس جمهور مانع‌زدایی کنند

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های مرتبط با تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری دومین سفر رئیس جمهور به این استان با طرف‌های قرداد ارتباط برقرار و مشکلات و موانع اجرای این طرح‌ها را رفع کنند.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در زمینه رشد تولید از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر خواست تا ۷۶۰ تفاهم‌نامه سرمایه گذاری سفر رئیس جمهور را در میان دستگاه‌های متولی توزیع کند تا هر چه زودتر روند اجرایی آنها آغاز شود.

وی اظهار کرد: برنامه راهبردی عملیاتی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تدوین و ساز و کارهای لازم برای آن اندیشیده شده تا به اهداف مورد نظر برسیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی نقطه هدف رشد تولید هستند، افزود: سازمان برنامه و بودجه، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، شیلات، حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، پارک علم و فناوری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بخش‌های آب، برق و گاز، راه و مسکن، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی و سازمان بنادر و دریانوردی از جمله این سازمان‌ها و ادارات هستند.

وی تصریح کرد: هر چند اولویت کارگروه برای تلفیق برنامه راهبردی رشد تولید استان بوشهر، دستگاه‌های تولیدی هستند اما دستگاه‌های خدماتی نیز باید برنامه‌ها را تکمیل و نقش خود را مشخص کنند.

محمدی‌زاده ادامه داد: توافق‌های لازم برای پرداخت تسهیلات به طرح‌هایی که منجر به رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود، با بانک‌های استان انجام گیرد.

استاندار بوشهر گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نام‌گذاری شده و استان بوشهر برای تحقق عملی شعار سال از تمام ظرفیت موجود بهره می‌برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha