مشکلات آموزشی دانشگاه چمران اهواز در میز خدمت وزارت علوم بررسی شد

اهواز - ایرنا - هم‌زمان با سفر رییس جمهور به خوزستان، میز خدمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور روح الله سهرابی سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت عتف برپا شد که علاوه بر دیدار با مراجعان، مشکلات آموزشی و در مجموع مباحث مرتبط با آموزش عالی با حضور دانشجویان اساتید مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در جریان سفر رییس جمهور به استان خوزستان، میز خدمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ششم تا هشتم اردیبهشت‌ماه و از ساعت هشت صبح تا ۱۸ بعدازظهر در دانشگاه شهید چمران اهواز، ساختمان مرکزی، (حوزه‌ ریاست دانشگاه) برپا شده است.

روح الله سهرابی سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم با مستقر شدن در میز خدمت به مراجعات مردمی و دانشگاهیان در حوزه آموزش عالی پاسخ می‌دهد.

همچنین در دومین روز از برپایی میز خدمت وزارت علوم، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف نیز به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر با مراجعان دیدار می‌کند. بررسی مشکلات آموزش عالی استان نیز از دیگر مواردی است که نماینده تام‌الاختیار وزیر در این سفر به آن خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش روسای دانشگاه‌های نفت، آزاد اسلامی اهواز ، پردیس فرهنگیان فاطمه الزهرا (س) و حضرت رسول اکرم (س)، صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، صنعتی جندی شاپور دزفول، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان، دانشگاه علمی کاربردی استان، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و دانشگاه امیرالمومنین (ع) نیز برای پاسخگویی به مراجعات در میز خدمت حضور دارند.

افراد می‌توانند برای بیان مشکلات و درخواست‌های خود تا ساعت ۱۸ روز هشتم اردیبهشت، برای دریافت نوبت دیدار با نماینده‌های وزارت علوم و یا روسای دانشگاه‌ها به دانشگاه شهید چمران اهواز مراجعه کنند.

۳۰ میز خدمت دستگاه‌های اجرایی خوزستان در آستانه دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برای دریافت پیشنهدات، مطالبات و انتقادات مردم، از صبح چهارشنبه در نقاط مختلف اهواز برپا شده است.

سفر استانی هیات دولت به خوزستان در دور دوم، از امروز پنجشنبه آغاز شده و رییس دولت سیزدهم از آغاز فعالیت این دولت تاکنون ۶ سفر به خوزستان داشته و فردا هفتمین سفر خود را انجام خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha