۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85094361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: ایستادن روی پای خود، تحریم ها را بی اثر می کند

زنجان - ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همه ما سوار یک کشتی هستیم و اگر در کنار هم روی پای خود بایستیم، تحریم ها اثر نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در در دیدار با منتخبان جامعه کارگری استان افزود: از جمله کسانی که در دین اسلام خیلی مورد تکریم و احترام هستند، افرادی هستند که برای امرار معاش خانواده تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انسانی و فرهنگ سرپای خود ایستادن پایه های اقتدار سیاسی، فرهنگی و قدرت دفاعی در هر کشور است، اظهار کرد: اگر کشور می خواهد مستقل باشد باید بتواند نیازهایش را در عرصه های مختلف تولید و تامین کند.

امام جمعه زنجان گفت: تجربه دفاع مقدس به ما این را آموخت که هرگاه دشمن ما را ضعیف ببیند حمله می کند، اما در جنگ تحمیلی محاسبه دشمن درست نبود و با اینکه ۴۶ کشور پشت صدام قرار داشتند نتوانستند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد ایران مقتدر باشد، خاطرنشان کرد: کارگران به عنوان محور اصلی تولید در کشور با کارکردن خود شعار «مرگ بر آمریکا» را به صورت عملی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر بالغ بر ۴۵ هزار نفر در استان زنجان در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول کار هستند، گفت: قبل از انقلاب شمار شاغلان صنایع در استان به چهار هزار نفر هم نمی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha