۲ بخش درمانی در بیمارستان طالقانی آبادان به بهره‌برداری رسید

آبادان - ایرنا - مرکز درمان ناباروری نجوا و بخش بیماران خارجی بیمارستان طالقانی آبادان پنجشنبه با حضور معاون درمان وزیر بهداشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح بخش درمانی گفت: مرکز درمان ناباروی نجوا خدماتی همچون بررسی علل ناباروری در زنان و مردان، انجام آزمایشات هورمونی، اسپرموگرام، واریکوسلکتومی، تصویربرداری رنگی از لگن، سونوگرافی، تحریک تخمک‌گذاری، هیستروسکوپی، بررسی و درمان تخمدان پلی کیستیک ارایه می‌شود.

سید محمد محمدی افزود: برای تغییر کاربری و آماده سازی مکان ۴۲ میلیارد ریال و تجهیز و راه اندازی آن ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: بخش بیماران خارجی نیز دارای ۱۵ تخت مجهز با امکانات ویژه برای جذب توریسم درمان در بیمارستان طالقانی است.

محمدی گفت: طرح آنژیوگرافی قلب بیمارستان طالقانی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع نیز در حال اجرا است که در نیمه نخست سالجاری افتتاح خواهد شد که نقش مهمی در جذب بیماران کشور همسایه عراق بخصوص استان بصره عراق خواهد داشت.

وی افزود: خرید دستگاه سنگ‌شکن بیمارستان طالقانی در حال تامین اعتبار و خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان‌های حضرت زینب(س) اروندکنار و شهید بهشتی نیز در دست اقدام است.

۲ بخش درمانی در بیمارستان طالقانی آبادان به بهره‌برداری رسید

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی بخش آنژیوگرافی قلب یک قدم مهم برای درمان بیماران قلبی در منطقه و جلوگیری از مراجعه آنان به مرکز استان است.

جلیل مختار خواستار ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای جذب توریسم درمانی از کشور عراق به واسطه نزدیکی به استان بصره شد و گفت: جذب بیماران عراق باعث تحول درمانی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان فوق تخصصی۲۴۲ تختخوابی علوی آبادان گفت: تجهیزات مورد نیاز تشخیصی درمانی بیمارستان علوی نیز در دستور کار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

دیگر نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت متاسفانه شاهد نگاه دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سطح کشور هستیم و برای تغییر این نگاه نیاز است چارت سازمانی دانشگاه بازنگری شود ضمن اینکه منطقه آزاد اروند نیز باید در بخش سلامت به مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر کمک کند.

۲ بخش درمانی در بیمارستان طالقانی آبادان به بهره‌برداری رسید

سید محمد مولوی درآمدزایی از طریق جذب توریسم درمانی باید مورد توجه قرار گیرد و به همین منظور تردد آبی بین بندر سیبه عراق و آبادان در حال پیگیری است که این مهم باعث رونق اقتصادی و جذب توریسم در بخش درمان خواهد شد.

امام جمعه آبادان گفت: شهرستان آبادان از تبعات جنگ تحمیلی و سوءمدیریت گذشته رنج می برد و برای رفع آن نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد.

۲ بخش درمانی در بیمارستان طالقانی آبادان به بهره‌برداری رسید

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی گفت: شهرستان آبادان ظرفیت زیادی برای جذب بیماران کشورهای همسایه دارد که باید از آن برای کمک به مردم و رونق اقتصادی منطقه بهره‌گرفت.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha