دشمنان در جنگ ترکیبی اقتصاد و جامعه کارگری را هدف قرار دادند

ساری- ایرنا- مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر با راه اندازی جنگ ترکیبی علیه نظام ، اقتصاد کشور و وضعیت معیشتی کارگران را هدف قرار داده بودند که با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از برترین های نشان اقتصاد مقاومتی مازندران در ساری افزود: هدف اصلی دشمنان این بود تا با راه انداختن اعتصاب در اصناف مختلف، به طرح اغتشاش و آشوب دامن بزنند و با ایجاد تنفس مصنوعی، این طرح شکست خورده را دوباره احیا کنند.

وی اظهار داشت: اغتشاشات اخیر میدان رویارویی حق و استبکار بود و در این بین کارگران به‌عنوان سربازان خط مقدم تولید مورد توجه و کانون اصلی دشمنان قرار گرفتند.

مسوول سازمان بسبج سازندگی کشور بیان کرد: در اغتشات اخیر در فضای مجازی حجم بالایی از دروغ پردازی های دشمنان علیه نظام اسلامی را شاهد بودیم.

سردار سرتیپ پاسدار زهرایی گفت: در حالی که تمام توجه دشمنان به وضعیت اقتصادی کشورمان معطوف شده است، ارایه یک مدل اقتصادی موفق به‌عنوان راهکار عملی برای مقابله با توطئه های دشمنان باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی با دشمنان میدان را خوب تصویر سازی نکرده ایم، گفت: دشمنان بخوبی می دانند که در جنگ اعتقادی و مذهبی شکست خواهند خورد و به همین خاطر نیز تمام تمرکز خود را به وضعیت اقتصادی کشور معطوف کرده اند.

دشمنان در جنگ ترکیبی اقتصاد و جامعه کارگری را هدف قرار دادند

مسوول سازمان بسبج سازندگی کشور با بیان اینکه، تنها راه نجات کشور، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری است، بیان کرد: بسیج به‌عنوان موتور محرک بخش اقتصادی کشور در عملیاتی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری نقش اساسی دارد.

سردار زهرایی با اشاره به اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی برتر مازندران، گفت: اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات نیست و باید اقتصاد را مردم پایه تبدیل و واگذار کرد.

وی مردم پایه کردن اقتصاد را ماموریت مهم قرارگاه اقتصادی عنوان کرد و با اشاره به راه اندازی پایگاه‌های اقشاری بسیج از فعال بودن ۳۸۰ پایگاه در واحدهای تولیدی کشور خبر داد و گفت: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی براساس شاخص‌های علمی ارزیابی و نشان اقتصاد مقاومتی دریافت خواهند کرد.

مسوول سازمان بسبج سازندگی کشور با عنوان اینکه اهدای نشان اقتصاد مقاومتی یک کار علمی و ارزشمند برای ارزیابی واحدهای تولیدی است، و گفت: این نشان بررسی می‌کند که واحدهای تولیدی چقدر در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق هستند.

سردار زهرایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات نیست، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی فقط تولید و نگهداشت نیروی انسانی نیست و مؤلفه‌های زیادی در آن نقش دارند و اهدای نشان اقتصادی به واحدهای تولیدی برای ترغیب و تشویق به رشد تولید کمک می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha