۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85094393
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ظرفیت انبارداری و سردخانه‌ای در ساوه ضروری است

ساوه - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: با توجه به نقش فزآینده و تاثیرگذار ساوه در صنعت کشور، تکمیل ظرفیت سرخانه‌ای و انبارداری این خطه از ضرورت های توسعه زنجیره تولید است.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص الائمه روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از سرخانه ۲۹ هزار تنی شهر صنعتی کاوه که با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: بهره‌برداری از این طرح گام مهمی در تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید و توزیع در این استان در سال مهار تورم و رشد تولید است.

وی اضافه کرد: شهرستان ساوه به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور در بخش صادرات غیر نفتی است که تکمیل زیرساخت های آن نقش بسزایی در روند تولید و ایفای نقش در صنعت کشور دارد.

استاندار مرکزی افزود: همچنین اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی کاوه نیز به عنوان فعال ترین شهرک شایسته تقدیر و تشکر است.

مجلس در کنار دولت و نهادهای انقلابی برای تکمیل زیرساخت ها است

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی را موجب شکوفایی جامعه اعلام کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در کنار دستگاه های اجرایی و انقلابی برای تکمیل زیرساخت های کشور است.

در شهرستان ساوه بزرگترین شهر صنعتی کشور (کاوه) با فعالیت بیش از ۵۰۰ کارخانه، منطقه ویژه اقتصادی با فعالیت حدود ۵۵ کارخانه و شهرک های صنعتی احمدآباد، نوبران و غرق آباد فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha